شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 76408

تخریب 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز

تخریب 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز
طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز تخریب و از اراضی ملی و زراعی رفع تصرف شده است.

به گزارش شهر بورس، طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب‌غرب تبریز تخریب و از اراضی ملی و زراعی رفع تصرف شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این منطقه می‌گوید: حسب دستورات اتخاذ شده از سوی مقام قضایی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی  بیش از ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، تفکیک، پی‌کنی در جاده زینجناب قدیم تخریب و آزادسازی شد.

تخریب 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز

اکبر پورخردمند ادامه می‌دهد: این ساخت وسازهای غیرمجاز با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۳، نیروهای امور اراضی استان وشهرستان تبریز و با تامین عوامل نیروی انتظامی تخریب و به حالت اول بازگشت.


بیشتربخوانید: خط یک مترو تبریز تکمیل می شود


همچنین شهردار منطقه ۷  در ارتباط با تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز. در جنوب غرب تبریز می‌گوید: طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ۱۲۰  مورد ساخت و ساز غیر مجاز همچون ساخت الونک و ۳۸ مورد دیوار و فنس کشی طی ۱۱ ماه گذشته با همکاری و نظارت عوامل نیروی انتظامی و عوامل شهرداری منطقه تخریب و به حالت اولیه باز گردانده شد.

تخریب 220 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در دو منطقه تبریز

محمد رشتبری ادامه می‌دهد : این املاک که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری، تغییر کاربری دارند برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده  و در این کمیسیون رأی به تخریب داده بودند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان