شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 11304

چرا بورس درجا می‌زند؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار سهام بعد از رشد 300 هزار واحدی دچار فرایندی نوسانی و ریزشی شده است و پیش‌بینی می‌شود رشد بازار سهام از اواسط دی ماه شروع می‌شود. روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با بازار سهام گفت: بازار به جایی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار سهام بعد از رشد 300 هزار واحدی دچار فرایندی نوسانی و ریزشی شده است و پیش‌بینی می‌شود رشد بازار سهام از اواسط دی ماه شروع می‌شود. روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با بازار سهام گفت: بازار به جایی رسیده است که ریزش جدی منطقی نیست و توان رشد شارپی را نیز ندارد و به نظرم در آینده بازار به این درک خواهد رسید اما تنها ترس بازار سهام فعلا از ریزش قیمت دلار است و به نظر می‌رسد که تمام بازارها از جمله بازار سرمایه در بلاتکلیفی وضعیت آینده سیاست خارجی به سر می‌برند و فعلا باید برای تعیین تکلیف دلار صبر کنیم.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بازار سهام گفت: در مجموع اگر شاخص به یک میلیون و 530 هزار واحد برسد روند رو به بالا و اگر یک میلیون و 400 هزار واحد پایین‌تر بروند روند رو به پایین خواهد بود.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان