شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 11796

رشد شاخص چقدر پایدار است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شروع معاملات امروز بازار سهام با خبر احتمال استیضاح وزیر اقتصاد همراه شد ولی بورس به این سیگنال منفی واکنش مثبت نشان داد و شاخص کل حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرد. بورس در ادامه چه خواهد شد؟ سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با دلیل

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شروع معاملات امروز بازار سهام با خبر احتمال استیضاح وزیر اقتصاد همراه شد ولی بورس به این سیگنال منفی واکنش مثبت نشان داد و شاخص کل حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرد. بورس در ادامه چه خواهد شد؟

سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با دلیل افت نمادهای شاخص‌سازان گفت: دلایل زیادی برای ریزش شاخص‌سازان وجود دارد که اولین آن عدم استقبال سهامدارن از نمادهای شاخص‌ساز است که این عدم استقبال به دلیل عدم اعتماد و عملکرد ضعیف سهم‌های دولتی از جمله پالایشی یکم به وجود آمده است. از طرفی شاخص هم‌وزن نیز به مقاومت رسیده بود و با روند نزولی شاخص کل این مقاومت را شکست و رشد زیادی کرد. در جریان معاملات روز گذشته و امروز به حمایت قوی رسیدیم و از بازار سهام حمایت شد.

این کارشناس در رابطه با شروع روند صعودی بورس گفت: فکر می‌کنم فعلا جو بازار سهام هیجانی است و تا فروکش کردن تنش‌ها در منطقه روند بازار سهام نوسانی خواهد بود اما قطعا تا پایان سال رشد خوبی خواهیم داشت.

این کارشناس در رابطه با احتمال ریزش قیمت دلار گفت: قیمت دلار با توجه به شرایط اقتصادی به پایین‌تر از ۲۱ تا ۲۲ هزار تومان کاهش پیدا نمی‌کند و اگر دلار تا این حد ریزش داشته باشد نیز افت شاخص بورس هیجانی و لحظه‌ای خواهد بود.

این کارشانس در رابطه با واکنش مثبت بورس به خبر احتمال استیضاح وزیر اقتصاد گفت: سهامداران معتقدند که بدترین نوع مدیریت در بورس وجود دارد و برای همین موضوع بورس به این اخبار واکنش مثبت نشان می‌دهد. به نوعی عدم اعتماد مردم به سهامداران وجود دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان