شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 12974

بورس کانال ۱/۲ میلیون واحد را پس گرفت

به گزارش شهر بورس، آخرین روز معاملات بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه شد و شاخص کل بعد از صعود ۱/۲ درصدی به یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید، همچنین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی صعودی داشت و نمادهای کوچک نیز در کنار نمادهای بزرگ رشد کردند. برخی

به گزارش شهر بورس، آخرین روز معاملات بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه شد و شاخص کل بعد از صعود ۱/۲ درصدی به یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید، همچنین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی صعودی داشت و نمادهای کوچک نیز در کنار نمادهای بزرگ رشد کردند.

برخی از کارشناسان عقیده دارند معاملات مثبت امروز می‌تواند چراغ امیدی در آینده معاملات بازار سهام باشد.

بحث تغییر دامنه نوسان به صورت نامتقارن، بازنگری در حجم مبنا، اختیارات جدیدی که به صندوق توسعه بازار داده شده به ویژه بحث اجازه انتشار اوراق اختیار تبعی و افزایش ضریب تعدیل سهام و حق تقدم در معاملات اعتباری هر کدام خبری تاثیرگذار بر روند بازار سهام است و می‌تواند باعث تغییر روند بازار شود و جو روانی مثبتی ایجاد کند.

اما کارشناسان عقیده دارند این تصمیمات نمی‌تواند در بلند مدت بازار سهام را مثبت نگه دارد اما برای تغییر جو روانی موثر است.

در میان‌مدت بورس منتظر مشخص شدن تکلیف چند متغیر است. بحث بودجه سال آتی، بحث نرخ سود بانکی، وضعیت برجام و نرخ تسهیل ارز از جمله مواردی هستند که در روند آینده بورس تاثیر زیادی دارند.

نمادهایی چون فولاد، فملی، تاپیکو و فارس بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان