شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 13325
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بورس کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار را از دست داد! بسته هستند

واکنش منفی بورس به اخبار اخیر؛

بورس کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار را از دست داد!

شاخص بورس هفته دوم اسفند ماه را با یک روند نزولی آغاز کرد. با شروع معاملات شنبه ۹ اسفند میزان بالای حجم عرضه در نمادهای شاخص‌ساز، باعث کاهش شاخص شد.

به گزارش شهر بورس، با توجه به حمایت‌های انجام شده در روزهای پایانی هفته گذشته و همچنین عرضه اولیه اپال در در روز چهارشنبه (۶ اسفند) انجام شد، انتظار می‌رفت بازار سرمایه هفته دوم اسفند را با یک روند صعودی آغاز کند، اما میزان بالای عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بار دیگر روند شاخص را نزولی کرد.

با کاهش حدود ۸ هزار واحدی شاخص، شاخص کل بازار از کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار پایین‌تر آمد و این موجب به وجود آمدن یک موج رفتار هیجانی جدید در بازار خواهد شد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه عقیده داشت اگر شاخص کل از محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ریزش کند سهم‌ها قفل می‌شوند و نقدشوندگی بازار کاملا از بین می‌رود و بورس روند فرسایشی می‌گیرد. حالا باید منتظر واکنش بازار باشیم.

در آغاز معاملات انتظار می‌رفت میزان تقاضا در نماد اپال کمی از روند کاهشی بازار کم کند، اما میزان عرضه بالا در نمادهای شاخص‌ساز روند نزولی را افزایش دادند و بعد از گذشت یک ساعت از آغاز معاملات شاخص کل ۸ هزار و ۸۰۰ واحد افت کرد.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان