شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 55870

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته سوم مرداد 1401 چه می شود؟

بورس هفته سوم مرداد 1401 چه می شود؟
بهبود وضعیت معاملات در روز چهارشنبه، سهامداران را به هفته آینده امیدوار کرد؛ هشت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به پیش‌بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداختند.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه در هفته گذشته دچار افت شد، اما معاملات روز پایانی هفته، اهالی بازار را نسبت به هفته آینده اندکی خوش‌بین‌تر کرد. در این میان سوالی که برای سهامداران به وجود آمده، این است که بورس هفته سوم مرداد 1401 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ هشت کارشناس بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس در هفته سوم مرداد 1401 پیگیر شده است.

سعید ابراهیمی، آراد پورکار، مجتبی دیبا، پیمان شوریابی، جواد فلاحیان، محمود مرادی، ویدا مهاجر و نیما نائینیان؛ هشت کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته سوم مرداد 1401 چه می شود؟ »، پاسخ داده‌اند.


بیشتر بخوانید: هیئت مدیره جدید غاذر انتخاب شد


*یادآور می‌‎شود؛ اسامی کارشناسان به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.

سعید ابراهیمی

بازار همچنان از بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران رنج می‌برد و بزرگترین مشکل بازار عدم اعتماد است.

طی هفته پیش‌رو تغییر محسوسی در روند بازار مشاهده نخواهد شد و همچنان بازار رنج خواهد بود.

سعید ابراهیمی

آراد پورکار

طی روزهای گذشته اخبار مثبت و اتفاقات خوبی برای بازار به گوش می‌رسد که می‌تواند نوید بخش بازار مثبت در هفته آینده باشد، ولی تدارم این مثبت‌ها در هفته‌های بعد منوط به افزایش ارزش معاملات است.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

مجتبی دیبا

با توجه به معاملات روز چهارشنبه، احتمالا طی یکی، دو هفته آینده روند معاملاتی بهتری را در بازار ببینیم و شاخص کل به سمت محدوده یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد حرکت کند.

پیش‌بینی می‌شود در محدوده کنونی شاهد واکنش خریداران باشیم، اما شکست و یا عدم شکست محدوده یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد، روند کلی بورس را مشخص خواهد کرد.

مجتبی دیبا

پیمان شوریابی

با توجه به تعطیلات و ایام عزاداری محرم در هفته پیش‌رو، احتمالا شاهد معاملات با حجم بسیار پایین و متعادل و بدون روند خواهیم بود.

پیمان شوریابی

جواد فلاحیان

کاهش نرخ بهره بین بانکی و اخبار ضد و نقیصی که از مذاکرات هسته‌ای به گوش می‌رسد، می‌تواند تاثیرات مثبتی بر بازار داشته باشد.

هرچند با توجه به تعطیلات هفته آینده احتمال آنکه بازار بی‌رمقی را شاهد باشیم وجود دارد.

تاثیر تحریم نفت روسیه بر بورس تهران

محمود مرادی

پیش‌بینی می‌شود بازار سرمایه طی هفته آینده روندی خنثی داشته باشد و رشد بسیار اندکی را تجربه کند. اصلاح عمیقی برای بازار متصور نیستیم، چراکه نمادهای خوب بازار پی بر ای خوبی دارند.


بیشتر بخوانید: چه تغییراتی در کنکور 1402 اعمال می شود؟


فصل مجامع خوبی سپری کردیم که تقسیم سود مناسب در شرکت‌ها باعث رفع بخشی از نگرانی‌های سهامداران در این بخش شد.

محمود مرادی

ویدا مهاجر

معاملات برخی از تک سهم‌ها با حمایت حقوقی‌ها و حقیقی همراه بود. به نوعی برخی از سهم‌ها در قیمت‌های پایین خریدار داشتند.

افت شاخص کل به محدوده کمتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی دور از انتظار است. احتمال می‌رود شاخص در همین محدوده و با روند نسبتا نوسانی باقی ماند. البته اگر ریسک جدیدی به بورس تحمیل شود، شاخص مجدداً روی مدار نزول با سرعت نسبتا بالایی قرار می‌گیرد.

بورس هفته سوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

نیما نائینیان

در روز پایانی معاملات، بازار واکنش مثبتی به اخبار گروه خودرویی داشت و امیدوار هستیم در هفته آینده شاهد روندی رو به بالا باشیم. سهام مختلف از اواخر اردیبهشت به طور متوسط ۳۰ درصد افت کردند، اما کف‌سازی انجام شده است.

هفته پیش‌‌رو بسیار برای بازار مهم است؛ افزایش ارزش معاملات و قدرت خریداران؛ جزو علامت‌های بازگشت بازار هستند که می‌توانند در این هفته نمایان شوند.

نیما نائینیان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 4 =

پراپ تریدینگ

کمان