شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 9450

بورس فردا 99/7/30 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ جمع شد و احتمال دارد فردا حمایت از بازار سهام حمایت ادامه‌دار شود زیرا هم اکنون شاخص کل در محدود حمایتی قرار دارد. احتمال خروج چشم‌گیر سرمایه از بازارهایی چون دلار و طلا در حالی است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ جمع شد و احتمال دارد فردا حمایت از بازار سهام حمایت ادامه‌دار شود زیرا هم اکنون شاخص کل در محدود حمایتی قرار دارد.

احتمال خروج چشم‌گیر سرمایه از بازارهایی چون دلار و طلا در حالی است که بورس در کف قیمتی خود قرار دارد و ممکن است که این روند موجب سرازیر شدن نقدینگی از بازار ارز و طلا به سمت بازار سهام شود.

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ریزش امروز بورس و اینکه ” بورس فردا 99/7/30 چه می شود؟ ” گفت: ریزش‌های امروز به دلیل هیجان منفی بازار سهام بود و به نظرم فردا روند بازار سهام از منفی به مثبت تغییر وضعیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:
پیش‌بینی دژپسند از آینده بورس
اولین تحرکات بورس امروز/ امید برای جمع شدن صف‌های فروش
بورس فردا ۹۹/۷/۲۹ چه می شود؟

همچنین پیمان حدادی، دیگر کارشناس بازار سرمایه در این‌باره توضیح داد: به دلیل جمع شدن صف‌های فروش در پایان معاملات امروز، بازار سهام فردا روندی بهتری از امروز خواهد داشت و اگرچه احتمالا شاخص کل با سیر نزولی شروع به کار می‌کند اما در ادامه روند معاملات صعودی می‌شود.

همچنین او افزود: پایین آمدن قیمت دلار تاثیری بر بازار سهام نخواهد داشت زیرا سهم‌های بازار سهام با قیمت دلار فعلی نیز ارزنده هستند.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان