شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 9378

بورس فردا 99/7/27 چه می شود؟

بورس فردا 99/7/27 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند صعودی بازار سهام بعد از دوره اصلاح پایدار نبوده و به نظر می‌رسد تا انتخابات آمریکا نیز فرا نمی‌رسد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه ” بورس فردا 99/7/27 چه می شود؟ ” بیان کرد: فردا به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند صعودی بازار سهام بعد از دوره اصلاح پایدار نبوده و به نظر می‌رسد تا انتخابات آمریکا نیز فرا نمی‌رسد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه ” بورس فردا 99/7/27 چه می شود؟ ” بیان کرد: فردا به نظرم با وجود ریسک‌های مختلف بازار از جمله نزدیک شدن به نتابج انتخابات امریکا و افزایش نرخ ارز کفه ترازو در قسمت تقاضا سنگینی خواهد کرد.

بشتر بخوانید:
۱۰ پیش‌بینی از آینده بورس / کارشناسان چقدر به بورس امیدوارند؟
رشد بورس در دومین هفته متوالی / سکه از دو کانال قیمتی عبور کرد
تبعات تحریم بانک های ایرانی بر صنایع بورسی و غیر بورسی

او افزود: همانطور که در هفته گذشته شاهد تغییرات تقاضا در نمادهای کوچک بودیم کم کم نمادهای کوچک هم به سمت قیمت‌های قبل حرکت خواهند کرد و برای فردا با توجه به نزدیک بودن ثبت شدن پالایش یکم در پرتفوی‌ها گروه پالایشی با حمایت‌های حقوقی‌ها مورد توجه بازار قرار گرفته و از نظر تکنیکال هم پتانسیل رشد قیمت را دارا است و در کل بازار را مورد پسند اکثریت می‌دانم.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =

پراپ تریدینگ

کمان