شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
کد خبر : 50626

علی طباطبایی در گفت‌وگو با شهر بورس پاسخ داد؛

بورس فردا 27 فروردین چه می‌شود؟

بورس فردا 27 فروردین چه می‌شود؟
علی طباطبایی، کارشناس بازار سرمایه به تشریح تأثیرات تغییر دامنه نوسان بر معاملات بورس پرداخت و وضعیت بازار در معاملات فردا را پیش‌بینی کرد.

علی طباطبایی در گفت‌وگو با شهر بورس، در پاسخ به این سؤال که «بورس فردا 27 فروردین چه می‌شود؟»، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در بورس فردا 27 فروردین بازار مثبتی داشته باشیم و در طول هفته، به‌جز گروه خودرویی تقاضا نسبت به سهام بزرگ کمتر شود و سهام کوچک وضعیت خوبی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: بازار بورس در هفته ای که گذشت چگونه بود؟


وی در مورد تأثیر تغییر دامنه نوسان بازار اول بورس و فرابورس به مثبت و منفی 6 درصد، یادآور شد: بورس در برهه‌ای از زمان قرار دارد که تغییر دامنه نوسان نمی‌تواند روی آن اثر چندانی بگذارد. این روزها در بازار شاهد صفوف فروش و خرید مطلق نیستیم که تغییر دامنه نوسان بتواند تا آن حد تغییری در شرایط ایجاد کند.

بورس فردا 27 فروردین چه می‌شود؟

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: فقط به نظر می‌رسد شاهد جابه‌جایی مقطعی نقدینگی میان سهام پنج درصدی و 6 درصدی باشیم؛ افرادی که ریسک‌پذیر هستند به سمت 6 درصدی‌ها بروند و افرادی که ریسک گریز هستند، همچنان در سهام با دامنه نوسان مثبت و منفی پنج درصد باقی بمانند.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال دکوثر و دیران | روزهای مهم برای گروه دارویی


طباطبایی عنوان کرد: احتمال تلاطم میان دو بازار با دامنه نوسان پنج و 6 درصدی اندک است و اگر هم اتفاق بیفتد، بیشتر از سه روز طول نخواهد کشید. بازار به سمت سهامی می‌رود که در حال آغاز روند صعودی‌شان هستند و توجهی چندانی به پنج درصدی و یا 6 درصدی بودن سهام نخواهد داشت.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان