شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 11867

بورس فردا (17 دی 99) چه می‌شود؟/ ۲ پیش‌بینی متضاد از بازار سهام

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام عرضه در شاخص‌سازان جمع نشد و از طرفی قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس با ۷۰ درصد قیمت CIS از سمت وزیر صمت تصویب شد. اما بورس فردا چه می‌شود؟ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس فردا گفت: فردا عرضه در بازار سهام

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام عرضه در شاخص‌سازان جمع نشد و از طرفی قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس با ۷۰ درصد قیمت CIS از سمت وزیر صمت تصویب شد. اما بورس فردا چه می‌شود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس فردا گفت: فردا عرضه در بازار سهام زیاد است و احتمالا بورس فردا منفی است. از طرفی خبر قیمت‌گذاری محصولات فولادی بر اساس ۷۰ درصد قیمت CIS باعث روند نزولی نمادهای فلزی خواهد شد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه هم در رابطه با بورس فردا گفت: احتمالا فردا بورس با فشار عرضه شروع خواهد شد اما احتمالا در جریان معاملات فردا تقاضا افزایش پیدا می‌کند و روند بازار متعادل می‌شود.

حاشیه های بورس امروز

در معاملات امروز که ارزش معاملات باز هم از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد، سه نماد فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. این در حالی بود که اظهارات وزیر صمت در خصوص قیمت‌گذاری دستوری در بورس کالا، موجب افزایش فشار بر نمادهای فولادی شد. این در حالی بود که بورس کالا نیز نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و درخواست وزارت صمت را به دبیرخانه شورای عالی بورس ارجاع داد. امروز همچنین گروه خودرویی و بانکی بیشنرین ارزش معاملات را داشتند.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان