شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کد خبر : 5531

بورس فردا یک مرداد چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیش از این احتمال کاهش نرخ ارز سبب شده بود تا زمزمه‌هایی از تاثیرگذاری آن بر شاخص کل و بازار سرمایه شنیده شود. بنابراین با توجه به قیمت دلار، سوال فعالان بازار سرمایه این است که بورس فردا یک مرداد چه می شود؟ بورس فردا یک مرداد چه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیش از این احتمال کاهش نرخ ارز سبب شده بود تا زمزمه‌هایی از تاثیرگذاری آن بر شاخص کل و بازار سرمایه شنیده شود. بنابراین با توجه به قیمت دلار، سوال فعالان بازار سرمایه این است که بورس فردا یک مرداد چه می شود؟

بورس فردا یک مرداد چه می شود؟

کارشناسان نیز در پیش‌بینی‌های خود عنوان کرده بودند برگشت قیمت ارز به کانال ۲۰ هزار تومان، بازار را با اصلاح همراه خواهد کرد.

بالاخره پس از پیش‌بینی‌های صورت گرفته، نرخ ارز امروز به کانال ۲۰ هزار تومان برگشت.

بیشتر بخوانید:
ادامه روند کاهشی ارز/ دلار وارد کانال ۱۸ هزار تومان شد

در پایان معاملات بورس آخرین روز تیرماه، شاخص کل با افتی ۸۶۰۰ واحدی به سطح یک میلیون و ۹۱۶ هزار واحدی (۰٫۴۵ درصدی) سقوط کرد و بدین ترتیب همانگونه که در پیش‌بینی‌های کارشناسان اشاره شده بود، بازار سهام به دلیل افت قیمت دلار، روزی منفی را پشت سر گذاشت.

مهدی رضایتی، تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار امروز و اینکه بورس فردا چه می شود؟ گفت: مهم‌ترین متغیری که امروز بر بازار تاثیر گذاشت کاهش نرخ دلار بود که در ادامه ریزش‌های روز گذشته باشتاب بیشتری کاهش پیدا کرد و به حوالی ۲۱ هزار تومان رسید. این اتفاق طبیعتا بر میزان تقاضا تاثیر داشت؛ همچنین می‌تواند عاملی تعیین‌کننده در بازار فردا باشد.

وی ضمن امیدواری درباره کنترل قیمت دلار گفت: به نظر می‌رسد دلار بتواند تا مدتی کنترل شود و طی این مدت نیز انتظار می‌رود بازار دیگر شتاب و رشد سابق را نداشته باشد، درنتیجه شاید بتوان شاهد معاملات متعادل‌تر یا حتی برای یکی دو روز هم شاهد معاملات منفی بود.

بیشتر بخوانید:
پایان قرمز شاخص کل/ ارزش کل معاملات بازار سهام از مرز ۳۴ هزار میلیارد گذشت

رضایتی ادامه داد: کاهش قیمت دلار در کنار عرضه‌های آینده دولت می‌تواند سرعت رشد بازار را کاهش دهد و اصلاح محدود شاخص را نیز درپی‌داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه بورس فردا چه می شود؟ گفت: پیش بینی برای فردا، بازاری متعادل و منفی است.

بیشتر بخوانید:
ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟/ افت شاخص ارزش سهام عدالت را کم نکرد!

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 10 =

پراپ تریدینگ

کمان