شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر : 5481

بورس فردا31 تیر چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل طی معاملات امروز رشد تاریخی دیگری را به ثبت رساند و با حدود ۶۰ هزار واحد افزایش توانست ابرکانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی را نیز پشت سربگذارد. با توجه به رشد شاخص کل، بورس فردا31 تیر چه می شود؟ در خصوص روند بازار فردا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل طی معاملات امروز رشد تاریخی دیگری را به ثبت رساند و با حدود ۶۰ هزار واحد افزایش توانست ابرکانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی را نیز پشت سربگذارد. با توجه به رشد شاخص کل، بورس فردا31 تیر چه می شود؟

در خصوص روند بازار فردا نیز، سلمان نصیرزاده تحلیلگر بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود بازار فردا، تحت تاثیر جهش امروز شاخص و نوسانات منفی دلار قرار بگیرد و در نتیجه نیمه اول بازار پرعرضه باشد.

بیشتر بخوانید:
تداوم رشد شاخص کل بورس با ورود به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی

وی ادامه داد: همچنین توقف نمادهای موثر بر شاخص و انتشار گزارش‌های سه ماهه می‌تواند سبب ایجاد چند دستگی در روند معاملات شود، برای نمونه انتشار گزارشات شرکت‌های پالایشی با زیان ناخالص مواجه شده که می‌تواند در روند تقاضای سهام این گروه اختلال ایجاد کند.

این کارشناس بازار سرمایه در انتها خاطرنشان کرد: روند نرخ ارز و رفتار جریان پول همچنان می‌تواند مهمترین عامل در تعیین رفتار بازار باشد، در هر حال با توجه به اطلاعات امروز، بازار فردا پرعرضه خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان