شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 57288

در پایان معاملات امروز؛

در پایان معاملات امروز بورس ریخت

در پایان معاملات امروز بورس ریخت
امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۸۰۰ واحد سقوط کرد.

به گزارش شهر بورس، بورس در روزهای اخیر، روند نزولی در پیش گرفته و برای دومین روز متوالی، نزولی شد. سهامداران بورس از وضعیت کنونی بازار بورس ناراضی هستند و همین موضوع، باعث شده تا سرمایه های جدید وارد بازار سرمایه نشود. هر چند که برخی از کارشناسان معتقد هستند وضعیت بورس بهتر خواهد شد.

براساس گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۸۴۰ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد نزول کرد. اما شاخص کل با معیار هم وزن توانست ۱۱۲۰ واحد افزایش یابد و به رقم ۴۱۱ هزار و ۸۹۷ واحد برسد. در این بازار ۲۸۵ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


بیشتر بخوانید: معاملات نماد پرسپولیس آغاز شد


در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۱ واحد افزایش در رقم ۱۹ هزار و ۳۱۰ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۳ هزار معامله انجام شد که ۱۶۹ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

تولید نیروی برق دماوند، صنعتی مینو و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان