شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 66206

در گفت‌وگو با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد؛

بورس در حال جبران عقب ماندگی از تورم است؛ رشد بازار ادامه دارد

بورس در حال جبران عقب ماندگی از تورم است؛ رشد بازار ادامه دارد
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس جاماندگی خود از تورم را جبران می‌کند و فعلاً این داستان رشدهای مقطعی با هیجانات زیاد ادامه دار خواهد بود.

علی عصاری در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: امروز شاهد رشد 70 هزار واحدی شاخص کل بودیم که بیشتر شبیه تابلو اعلانات برای سایر بازارها بود.

وی افزود: بازار سرمایه که به نظر می‌رسد عقب مانده‌ترین بازار نسبت به سایر بازارها بود، امروز خودنمایی کرد. البته این رشد به نظر من بیشتر حالت نمایشی داشت تا واقعی.


بیشتر بخوانید:رکوردهای بورس در سال 1401


این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل تاثیرگذار بر رشد بورس، خاطرنشان کرد: محرک رشدهای سرسام‌آور بورس، قطع به یقین قیمت دلار است. بازار سرمایه جامانده ترین بازار بوده و قیمت کنونی دلار، جایی برای پولبک یا برگشت به گذشته باقی نمی‌گذارد.

عصاری در پاسخ به این پرسش «صعود بورس تا کجا ادامه دارد؟»، گفت: بازار از مقاومت‌های روانی عبور کرده و شرایط می‌تواند بهبود پیدا کند. رسیدن شاخص کل به این محدوده نیز نشان داد که حتی اگر مدتی اصلاح اتفاق بیفتد، بازار بار دیگر می‌تواند روند صعودی داشته باشد.

وی ادامه داد: بورس جاماندگی خود از تورم را جبران می‌کند و فعلاً این داستان رشدهای مقطعی با هیجانات زیاد ادامه دار خواهد بود. به نظر می‌رسد هفته آینده هم از این قاعده مستثنی نباشد و شاهد رشدهایی در بازار باشیم.

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرام شهر بورس بخوانید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − هفت =

پراپ تریدینگ

کمان