شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 10039

بورس در ادامه چه می‌شود؟ / آیا اصلاح بورس تمام شده است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در ادامه افزایش تقاضا در بازار سهام امروز شاخص کل بازار سهام با رشد 2/5 درصد کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را پس گرفت و به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام آغاز شده باشد. اما بورس در ادامه چه می‌شود؟ محمدهادی کیهان‌زاده، کارشناس بازار سهام در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در ادامه افزایش تقاضا در بازار سهام امروز شاخص کل بازار سهام با رشد 2/5 درصد کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را پس گرفت و به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام آغاز شده باشد. اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

محمدهادی کیهان‌زاده، کارشناس بازار سهام در رابطه با ادامه معاملات بازار سهام امروز گفت: در ادامه روند معاملات نیز همچنین روند صعودی پایدار خواهد بود و تقاضا در بازار سهام خوب است، همچنین به دلیل ثابت ماندن قیمت دلار و جذاب بودن بسیاری از سهم‌ها، بازار سهام مستعد رشد خواهد بود.

این کارشناس با اشاره به اصلاح قیمتی بازار سهام بیان کرد: به نظر می‌رسد اصلاح قیمتی بازار سهام تمام شده است و روند صعودی بازار شروع شده و به نظرم بازار سهام تا شاخص یک میلیون و 400 هزار واحد رشد خواهد داشت اما در آن محدود باید منتظر تصمیمات برای نرخ دلار و نرخ بهره یا همان سیاست‌های بانک مرکزی باشیم.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
شرایط خرید خودرو در بورس
کلیت سبزپوش بازار سهام / چهارمین صعود متوالی بورس
همتی: نرخ سود بین بانکی حداکثر ۲۰ درصد تعیین می‌شود

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان