شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 82807

در پایان معاملات بازار سرمایه؛

بورس امروز ۹ خرداد مثبت شد

بورس امروز ۹ خرداد مثبت شد
امروز (سه شنبه 9 خرداد) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با رشد 13 هزار واحدی روبرو شد و به 2 میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید.

به گزارش شهر بورس، امروز (سه شنبه) بورس چهارمین روز کاری هفته را با یک روند متعادل مثبت آغاز کرد و اکثر سهام بازار در محدوده صفر تابلو معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید، همچنین، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز رشدی ۱۰ هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۳ هزار واحد رسید.

گفتنی است، سه نماد «فارس»، «رمپنا» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فغدیر»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خنصیر» و «خزامیا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «خاور» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.


بیشتر بخوانید: بورس در وضعیت سال ۹۹ نیست/ بازار همچنان ارزنده است + فیلم


لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۹ هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۴ میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند. افت ارزش معاملات به کمتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان از سیگنال های منفی برای بازار سهام در این روزها به حساب می آید.

در بازار امروز ۲۶۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۹۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان