شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 81464

برنامه های بانک صادرات ایران به مناسبت بزرگداشت روز معلم

برنامه های بانک صادرات ایران به مناسبت بزرگداشت روز معلم
برای بزرگداشت روز معلم بانک صادرات ایران برنامه های ویزه ای را اجرایی کرد.

به گزارش شهر بورس، در یک ویژه‌ برنامه سه روزه اداره کل روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت بزرگداشت روز معلم برنامه هایی ویزه ای را اجرایی نمود.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام والای معلم در 10 مدرسه مناطق مختلف تهران و شهرستان پاکدشت به همت اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران مورد استقبال معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با برگزاری جشن و اجرای مراسم‌ و برنامه‌های مختلف فرهنگی در 10 مدرسه مقاطع مختلف نمونه و برتر علمی و مدارس استثنایی و همچنین کودکان کار در سطح تهران و پاکدشت از زحمات و تلاش‌های معلمان در این مناطق تجلیل و برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان این مدارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی اصغر ولایتی، عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران با بیان اینکه این بانک همواره حامی تعلیم و تربیت بوده است، گفت: در این ویژه برنامه‌ها که همزمان با هفته بزرگداشت معلم انجام شد، مدارس نمونه و برتر علمی و مدارس دانش‌آموزان استثنایی و کودکان کار مقصد تجلیل از معلمان، آموزگاران و کارکنان محترم مدارس نمونه، شاهد و استثنایی بود و علاوه بر تجلیل از معلمان، مراسم ویژه مسابقات علمی و فرهنگی برای دانش‌آموزان با اهدای جوایز مورد استقبال قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حضور در جمع اولیا و مربیان دانش‌آموزان و قدردانی از زحمات و همکاری در فعالیت‌های علمی را از جمله اهداف این برنامه‌ها بوده، افزود: حضور در این مدارس ویژه که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفته بود، با نیت و هدف تبریک هفته معلم و عرض خداقوت مدیرعامل محترم و همکاران بانک صادرات ایران به مدیران، معلمان و پرسنل مدارس بود. معلمان سنگربانان ارزش‌ها متعالی تعلیم و تربیت هستند و تمامی کمالات و پیشرفت‌های بشر مرهون معلم است و در حقیقت آموزه‌های معلم همانند قطرات باران دل‌های تشنه را سیراب و استعدادها را شکوفا می‌کند.


بیشتر بخوانید:بانک صادرات ایران می تواند بانک تخصصی صنعت پخش باشد


عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) در مورد مقام معلم، گفت: معلمی شغل انبیاست و همچنین رسول مکرم اسلام (ص) در حدیث شریفی دلیل بعثت خود را تعلیم و تربیت عنوان کرده است، از این رو معلمان باید به این مقام و منزلت افتخار کنند و همواره برای تربیت انسان‌های صالح، متعهد و متخصص تلاش کنند و با تمام توان در جهت کمال جامعه به آموزش و پرورش بپردازند.

ولایتی به فعالیت‌های گسترده بانک صادرات ایران در حوزه تعلیم و تربیت با مشارکت تمامی همکاران بانک اشاره کرد و افزود: بانک صادرات ایران به دلیل وجود همکاران مومن و متعهد در بسیاری از شاخص‌های ارزشی همچون تقدیم شهید و حمایت از حوزه تعلیم و تربیت در بین شبکه بانکی اول بوده و موفق عمل کرده است.

این اقدامات شاخص فرهنگی به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و تجلیل از معلمان محترم با حضور در جمع دانش‌آموزان و معلمان با هدف فرهنگ‌سازی، جهاد تبین و بصیرت‌افزایی طی سه روز به همت اداره کل روابط‌عمومی در هفته معلم انجام شد و مورد استقبال و قدردانی فراوان آموزش پرورش و معلمان و دانش‌آموزان در 10 مدرسه «استثنایی مهر»، «مرجان»، «نمونه ثامن‌الحجج(ع)»، «امام هادی(ع)» و «نور ولایت» در شهرستان پاکدشت، مدرسه «مسکن مهر» شهرستان ورامین و همچنین مدارس «امام حسین(ع)»، «خدیجه کبری(س)» و «حضرت مریم(س)» شهر تهران قرار گرفت.​

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

پراپ تریدینگ

کمان