شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 9115

برتری تقاضا در سفارشات پیش گشایش بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل بازار با رشد 2.84 درصدی به یک میلیون و 546 هزار واحد رسید و افزایش تقاضا و حمایت از بازار سهام نیز دلایل بازگشت روند بازار سهام به سیر صعودی بودند. در مرحله پیش گشایش بازار امروز نمادهای خودرویی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل بازار با رشد 2.84 درصدی به یک میلیون و 546 هزار واحد رسید و افزایش تقاضا و حمایت از بازار سهام نیز دلایل بازگشت روند بازار سهام به سیر صعودی بودند.

در مرحله پیش گشایش بازار امروز نمادهای خودرویی مانند خودرو، خساپا و  خگستر تقاضای بالایی دارند و نمادهای بانکی نیز صف خرید هستند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند نزولی هفته گذشته بازار سهام که به علت جو هیجانی بازار و صف‌نشینی سهامداران حقیقی به وجود آمده بود با حمایت حقوقی‌ها و خرید حقیقی‌ها در روزهای اخر هفته به تعادل رسید و با شروع معاملات این هفته از بازار سهام، تقاصا به دلیل ارزنده بودن قیمت سهم‌ها و از طرفی روند نزولی قیمت ارز بیشتر شد و روند صعودی به بازار بازگشت.

اما پیش‌بینی کارشناسان از اینده بازار سهام حاکی از نوسانی بودن شاخص کل بین یک میلیون و 400 تا یک میلیون 700 هزار واحد تا انتخابات آمریکا است.

پیش‌بینی می‌شود بازار امروز روندی صعودی داشته باشد اما با موجی از عرضه همراه است.

بیشتر بخوانید؛
سرنوشت بنزین ایران‌ از واردات ۱۰ میلیارد لیتری تا صادرات یک میلیارد دلاری

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان