شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 78820

با 100 میلیون کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد + لیست

با 100 میلیون کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد + لیست
با نزدیک شدن به فصل تمدید اجاره‌ها بسیاری از مستاجران می‌خواهند بدانند با با 100 میلیون کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد.

به گزارش شهر بورس، با افزایش سرسام آور قیمت‌ها خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است اما با 100 میلیون کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد و هرمنطقه چه اجاره‌ای دارد؟


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن تمدید شد


در زیر لیست مناطقی را می‌بینید که با 100 میلیون تومان می‌توان خانه رهن کرد:

با 100 میلیون کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد + لیست

Capture1 1

وام ودیعه مسکن بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی به ۲۰ بانک مختلف ابلاغ شده این تسهیلات از ۴۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود که البته شرایطی دارد.مطابق دستورالعمل اجرایی وام ودیعه مسکن که سال گذشته از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل ابلاغ شد، تسهیلات مذکور در قالب عقد مرابحه خرید کالا و خدمات توسط بانک/موسسه اعتباری غیر بانکی به مستأجر پرداخت می‌شود.

شرایط ضمانت وام ودیعه مسکن نیز در قالب همین بخشنامه مطابق با دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد ابلاغی در بخشنامه‌های صادر شده در سال گذشته است. مطابق این دستورالعمل بانک یا مؤسسه اعتباری موظف است قبل از اعطای تسهیلات، نسبت به استعلام سابقه چک برگشتی و بدهی غیرجاری مشتری اقدام کند چرا که در این شرایط پرداخت تسهیلات به این دسته از مشتریان ممنوع است.

همچنین در این دستورالعمل‌آمده است که «در اعطای تسهیلات خرد به مشتری دارای سابقه و امتیاز اعتباری، مؤسسه اعتباری می‌تواند با رعایت تکالیف قانونی و مقررات مرتبط و همچنین شرایط مندرج در این دستورالعمل، متناسب با امتیاز اعتباری مشتری، میزان تسهیلات خرد اعطایی و درجه‌ی نقدشوندگی وثایق و تضامین ارایه شده، حداکثر دو مورد از تضامین و وثایق به شرح مصادیق ذیل از تسهیلات‌گیرنده یا ضامن دریافت کند.»

منبع: مهر

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سه =

پراپ تریدینگ

کمان