شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 59915

بازگشت بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

بازگشت بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

قیمت بیت کوین ۴ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش‌یافته و به ۲۰۰۹۱ دلار رسیده‌است.

به گزارش شهر بورس، بیت کوین برای اولین‌بار طی ۳ هفته گذشته در اولین ساعات تجارت در روز چهارشنبه در آسیا بالاتر از ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود. قیمت اتر و سایر ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا از نظر ارزش بازار هم پس‌از رأی پارلمان آمریکا برای قانونی شدن استفاده از ارزهای مجازی به‌عنوان ابزارهای مالی افزایش‌یافته است.

براساس گزارش کالاخبر، قیمت بیت کوین ۴ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش‌یافته و به ۲۰۰۹۱ دلار رسیده‌است. بیت کوین امروز در اولین ساعت‌های تجارت به اوج ۲۰۳۴۸ دلار رسیده بود. اتر هم با یک افزایش ۸.۸ درصدی ۱۴۰۶ دلار معامله می‌شود یعنی نزدیک به قیمت آن قبل‌از ادغام شبکه اتریوم در اواسط سپتامبر.

افزایش قیمت ارزهای مجازی پس‌از آن اتفاق افتاد که مجلس عوام انگلیس در روز سه‌شنبه به قانونی شدن سرمایه‌های مجازی به‌عنوان ابزارهای مالی رای داد. این طرح حالا به مجلس اعیان انگلیس فرستاده می‌شود و پس‌از تصویب، قانونی خواهد شد. ریشی سوناک که به‌عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس انتخاب‌شده، طی دوره فعالیت خود به عنوان وزیر دارایی، همواره از ارزهای مجازی حمایت می‌کرد.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

کاردانو با ۱۱.۳ درصد، بیشترین افزایش قیمت را در میان ارزهای مجازی داشته و به ۴۰ سنت رسیده‌است. سولانا هم با یک افزایش قیمت ۸.۹ درصدی ۳۰ دلار و ۹۱ سنت معامله می‌شود.

بی‌ثباتی در بازار ارزهای مجازی طی ۲ ماه گذشته نسبت‌به بازار سهام آمریکا بسیار محدودتر بوده که نشان می‌دهد آسیب‌پذیری آن نسبت‌به فشارهای کلان کمتر است. بنابراین تمایل به سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی افزایش‌یافته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان