شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 8901

بازار امروز با صعود عرضه همراه شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث افت بیش از 2 درصدی شاخص کل بازار سهام شد و همچنین شاخص‌ هم‌وزن نیز با افت نیم درصدی همراه شد که نشان از کلیت منفی بازار و معاملات قفل در صف‌های فروش دارد. در حالی که

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث افت بیش از 2 درصدی شاخص کل بازار سهام شد و همچنین شاخص‌ هم‌وزن نیز با افت نیم درصدی همراه شد که نشان از کلیت منفی بازار و معاملات قفل در صف‌های فروش دارد.

در حالی که سهامداران حقیقی به علت بی‌اعتمادی و طولانی شدن اصلاح بازار در حال خارج کردن سرمایه از بازار هستند، هیچ حمایتی از بازار صورت نمی‌گیرد و حمایت صرفا ایجاد صف خرید و مثبت کردن مصنوعی شخص کل است.

ارزش معاملات در مجموع بازارها به حدود 3 هزارمیلیارد تومان در کمتر از یک ساعت رسیده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، اخبار سیاسی مبنی بر مذاکره ایران و امریکا در بحرین جو هیجانی پرقدرتی در بازار ایجاد کرده، زیرا در صورت وجود توافق احتمالی میان ایران و امریکا نرخ دلار دچار اصلاح قیمتی می‌شود و به تبع آن بازار سهام ایران به نحوی بازاری ارز محور است افت بیشتری را تجربه می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

پراپ تریدینگ

کمان