شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۳
کد خبر : 4135

اولین جزئیات از بورس یکشنبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز مرحله پیش گشایش بازار سهام روز یکشنبه، اگر چه صف‌ های خرید در نمادهایی چون وآیند، شپنا و خگستر مشاهده می‌ شود و نمادهایی چون فولاد و فملی نیز در محدوده مثبت متقاضی دارند اما تعداد نماد هایی که در محدوده منفی و صف فروش با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز مرحله پیش گشایش بازار سهام روز یکشنبه، اگر چه صف‌ های خرید در نمادهایی چون وآیند، شپنا و خگستر مشاهده می‌ شود و نمادهایی چون فولاد و فملی نیز در محدوده مثبت متقاضی دارند اما تعداد نماد هایی که در محدوده منفی و صف فروش با فشار عرضه همراه هستند نیز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:
مردم با مطالعه وارد بازار سرمایه شوند

به نظر می‌ رسد بورس امروز شروعی متعادل و رو به منفی داشته باشد. در طرف عرضه نیز شاهد صف‌ های فروش چند ده میلیونی در نمادهایی چون وپارس، سامان و وصنعت هستیم.

این در حالی است که روز گذشته شاخص کل اگر چه رشدی ۶ هزار واحدی را به ثبت رساند اما شاخص کل هم وزن منفی بود و این موضوع نشان از جو فروش در بازار سهام روز گذشته داشت.

بیشتر بخوانید:
اصلاح نمادهای کوچک در غیاب بزرگان بازار

نمادهای فولاد و فملی در روز های گذشته وضعیت مناسبی داشتند و نقش ویژه ای در روند مثبت شاخص ایفا کردند.

همچنین بر اساس اعلام ناظر بازار زمان معاملات نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۳۵ و همچنین نمادهای خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۴۵ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
بورس فردا چه می شود؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + یک =

پراپ تریدینگ

کمان