شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 26908

افزایش قیمت ۱۵ درصدی تایر تکذیب شد

افزایش قیمت ۱۵ درصدی تایر تکذیب شد

رئیس اتحادیه تایر با تکذیب افزایش قیمت ۱۵ درصدی تایر گفت: زمان افزایش قیمت نیست و لاستیک در بازار اشباع شده و خریداری ندارد.

به گزارش شهر بورس به نقل از بورس پرس، رئیس اتحادیه تایر با تکذیب افزایش قیمت ۱۵ درصدی تایر گفت: زمان افزایش قیمت نیست و لاستیک در بازار اشباع شده و خریداری ندارد.

داوود سعادتی‌نژاد ضمن بی اطلاعی از افزایش ۱۵ درصدی قیمت تایر گفت: در شرایط کنونی،زمان افزایش قیمت نیست و مصوبه ای صادر نشده است. نمی توان خودسرانه تایر را گران کرد و باید از طریق سازمان حمایت و تنظیم بازار کارشناسی و سپس به اتحادیه ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: قیمت گذاری تایر آزاد شد/ تعیین تکلیف لاستیک های در حال فساد

وی افزود: لاستیک در بازار اشباع شده و خریداری ندارد. با این اوضاع،ا فزایش قیمت به نفع نیست. چرا که تقاضا کاهش پیدا کرده است. تایر خودروهای سنگین هم سامانه‌ای هستند و برای گرفتن آنها حواله صادر می‌شود.این مسئله باعث شد تایرها دپو شوند و تاریخ تولید آنها بگذرد.

سعادتی نژاد ادامه داد: مصوبه‌ای حدود یک ماه پیش اعلام‌ شده و بر اساس آن تایرهایی که ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در بازار به فروش نرفته‌اند، چنانچه مراجعه کننده درخواست کند با ارائه سند ماشین و کد ملی، لاستیک‌ها را از سامانه خارج می کنند و به فروش می‌رسانند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان