شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 11453

افزایش عرضه در شستا و فملی، بورس را منفی کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی حدود 9 هزار واحد کار خود را آغاز کرد. معاملات منفی شاخص‌سازانی چون فولاد، فملی و شستا و فارس موجب منفی شدن شاخص کل شده است. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن بیشتر 2300 واحد رشد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی حدود 9 هزار واحد کار خود را آغاز کرد. معاملات منفی شاخص‌سازانی چون فولاد، فملی و شستا و فارس موجب منفی شدن شاخص کل شده است. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن بیشتر 2300 واحد رشد داشته است.

در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز بیش از 352 هزار معامله انجام شده که ارزش این معاملات حدود 2.8 هزار میلیارد تومان بوده است. با این وجود سه نماد شستا، فملی و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته و نماد شپدیس بزرگترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشته است.

بر خلاف نمادهای شاخص‌ساز معاملات امروز در نمادهای کوچکتر اکثرا در محدوده مثبت انجام می‌شود. دو گروه ساختمانی و دارویی و سیمانی نیز با افزایش تقاضای خوبی مواجه شده و بسیاری از نمادهای آنها با صف خرید همراه هستند. اکثر نمادها در گروه سیمانی تحت تاثیر از شایعات اخیر در محدوده مثبت و با صف خرید همراه هستند. همچنین نماد بوعلی پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی امروز بازگشایی می‌شود.

لازم به ذکر است در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام نخستین روز هفته، صف خرید در بسیاری از نمادهای کوچک  سنگین بود و نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد و فملی در محدوده منفی در حال ثبت سفارش بودند.

این در حالی است که تقاضا برای گروه‌های خودرویی و بانکی نیز در محدوده صفر تابلو وجودداشت.

منبع: تجارت‌نیوز

 

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه هفته آینده چیست؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان