شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 2250

اعلام رسمی زمان نخستین عرضه اولیه سال ۹۹

به گزارش شهر بورس، افسانه اروجی با اشاره به آخرین پیگیری ها برای زمان نخستین عرضه اولیه یکی از دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین یا آریاساسول در هفته جاری گفت: طبق رایزنی های نهایی دیروز، مقرر شده ۱۲ درصد از سهام سرمایه گذاری صبا تامین چهارشنبه این هفته ۲۰ فروردین در بازار اول معاملات

به گزارش شهر بورس، افسانه اروجی با اشاره به آخرین پیگیری ها برای زمان نخستین عرضه اولیه یکی از دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین یا آریاساسول در هفته جاری گفت: طبق رایزنی های نهایی دیروز، مقرر شده ۱۲ درصد از سهام سرمایه گذاری صبا تامین چهارشنبه این هفته ۲۰ فروردین در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شود.

وی درباره زمان نخستین عرضه اولیه ادامه داد: در این عرضه که محدوده قیمت و سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی به زودی مشخص و اعلام می شود، ۱۰ درصد معادل ۱.۵ میلیارد سهم «صبا» برای عموم و دو درصد دیگر هم به صندوق های سرمایه گذاری تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید:
آغاز به کار کارگروه ساماندهی بازار ارز با حضور نمایندگان ۳ قوه

این مقام مسئول با اشاره به تلاش برای دریافت آخرین اطلاعات و فراهم کردن مقدمات واگذاری سرمایه گذاری صبا تامین، درباره تکلیف عرضه اولیه آریا ساسول و دیگر شرکت های آماده واگذاری هم به بورس پرس توضیح داد : ۵ درصد از سهام آریا ساسول و یا بیشتر، چهارشنبه آینده ۲۷ فروردین در فرابورس عرضه و کشف قیمت خواهد شد.

اروجی افزود: برنامه واگذاری ها در فصل بهار و تا قبل از اتمام دوره اول سه ماهه هم این است که در اکثر هفته ها، یک شرکت جدید و آماده پذیرش، عرضه اولیه و وارد تابلو شود. در این میان حدود ۴ شرکت در حال طی مراحل نهایی پذیرش بوده و چند شرکت دیگر هم افزوده خواهند شد تا در صورت طی مراحل قانونی و تکمیل اطلاعات به تدریج وارد فرابورس شوند.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان