شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 76832

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق مشخص شد و نام اخوان مقدم در بین منتخبین دیده می شود اما اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

شهر بورس – علیرضا حسابی، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان نیز مشخص شد که در این بین نام اصغر اخوان مقدم نایب رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق اصفهان نیز دیده می شود. اما اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

اصغر اخوان مقدم، دارای 35 سال سابقه فعالیت در صنعت

12 سال فعالیت در اثربخش در عرصه نساجی و فرش ماشینی

مدیریت واحد تولیدی اصفهان مقدم در زمینه تولید پلاستیک چاپ تولید لفاف های بسته بندی

مدیریت شرکت پلیمر شبنم سپاهان تولید کننده ظروف بسته بندی

مدیریت کارخانه جات سپهر پلیمر سپاهان

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و ایران دوره نهم

نماینده اتاق بازرگانی در ستاد تسهیل

عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

نایب رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق اصفهان

تاسیس خیریه نذر اشتغال امام حسین ع در جهت کاهش یکای در قشر ضعیف جامعه و ایجاد اشتغال برای خانم های سرپرست خانوار و زندانیان

بر اساس گزارش شهر بورس، تحصیلات و افتخارات اصغر اخوان مقدم به شرح زیر است؛

گذراندن دوره LFB از دانشگاه IMd سوئیس

چندین دوره برگزیده استانی کارآفرین برتر

چندین دوره واحد نمونه صنایع غذایی و بهداشتی اتا اصفهان


بیشتربخوانید: نتایج انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد


اصغر اخوان مقدم عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

اظهار نظرات اصغر اخوان مقدم در انتخابات 1401

به گزارش شهر بورس، اصغر اخوان مقدم با حدود 40 ســال ســابقه فعالیت در عرصه تولید به عنوان کاندیدای دهمیــن دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزي استان اصفهان در بخش صنعــت اعلام آمادگی کرده است.

او که طي چهار سال اخیر نیز در اتاق بازرگاني اصفهان فعالیت داشته است میگوید: از ســال 1361 در زمینه تولید موکت و فرش ماشیني فعالیت داشته و تا ســال 1371 این روند را ادامه داده و
در سال 71 در زمینه پلیمر نیز ورود کرده و امروز در کنار همه این فعالیتها در زمینه چاپ، بســته بندی، لمینت و … به ویژه در حوزه بســته بندی مواد غذایي اقداماتي را داشــته ام.

وي اضافه میکند: آخرین پروژه در دستور کار ما واردات دستگاه 13 لایه ای است که بتواند فیلمهای ”های بریه“ را تولید کند که میتواند خدمت بزرگي به صنعت مواد غذایي باشد. این کاندیداي دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزي استان اصفهان که در کنار فعالیتهاي اقتصادي خود فعالیت اجتماعي را نیز در دستور کار داشته ابراز میکند: خیریه نذر اشتغال ازجمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است که تاکنون زمینه اشتغال دو هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان را فراهم کرده است.

اخوان مقدم بابیان اینکه در این خیریه همه مراحل تولید تا فروش و صادرات به زنان سرپرست خانوار آموزش داده میشود ادامه میدهد: شرکت در این زمینه هیچ سودي نمیبرد. وی اضافه میکند: همچنین در دوران شیوع کرونا با توجه به اینکه ما دستگاههای مناسب را داشتیم توانستیم نسبت به تولید ماسک اقدام کنیم و جامعه را در زمینه تولید ماسک به خودکفایي برسانیم.

این کاندیداي دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزي استان اصفهان با اشاره به مهمترین اقدامش در دوره نهم اتاق بازرگاني اصفهان ابراز میکند: حضور مستمر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شوراي گفتوگوی دولت و بخش خصوصي و پیگیري مطالبات اعضاي اتاق در این زمینه همواره موردتوجه و تاکید بنده بوده است.

وي می افزاید: بر این باورم کساني در جلسات ستاد تسهیل حضور مییافتد معموال با بانکها، بیمه، مالیات و … درگیر بوده و در مرز ورشکستگي بودند و طي 5 سال گذشته حدود 5 هزار پرونده در این جلسات موردبررسی قرار گرفت و به بیش از 3 هزار نفر صنعتگران کمک شد و با حضور مستمر من در این جلسات و بر اساس فرمایش بزرگان دیني که فرمودند بزرگترین خدمت فعالیت هاي عام المنفعه است در ستاد تسهیل فعالیت داشتم و خروجي خوبي را در این زمینه داشتیم.

اخوان مقدم در خصوص شوراي گفتوگوی دولت و بخش خصوصي نیز اضافه میکند: در این زمینه نیز بزرگان شهر و استان دورهم جمع میشوند و تصمیمات مهم برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی گرفته میشد.

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

وي بابیان اینکه طي چهار سال آینده نیز برنامه ای را در دستور کارداریم که پیگیر مطالبات به حق فعالان عرصه تولید باشیم، ادامه میدهد: باید به گونه ای عمل کنیم که قانون عمل شود و بدون سفارش به مشکالت فعالیت اقتصادي رسیدگي شود.

این کاندیداي دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزي استان اصفهان تهیه جهیزیه براي نوعروسان نیازمند و تامین هزینه های ساخت مراکز درماني را از دیگر اقدامات عام المنفعه خود در حوزه اجتماعي عنوان کرد و افزود: همچنین براي افراد معلول و یا زنان سرپرست خانوار زمینه اشتغال را فراهم آوردیم و 200 کارگاه در روستاهاي استان اصفهان راه اندازی کردیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان