شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
کد خبر : 76864

اسامی برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد

اسامی برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد.

به گزارش شهر بورس، بر اساس گزارش گروه خودروسازی ایران خودرو اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند.

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 17 امروز (یک شنبه 21 اسفندماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ایرانخودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه کرد.

در طرح فروش عادی ایران خودرو 937 هزار و 222 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده عادی 3 هزار و 90 متقاضی بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک با 470 هزار و 553 متقاضی به ثبت رسیده است.

با تایید فرایند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، نتایج از طریق سایت فروش ایران خودرو (پروفایل > میز کار > استعلام قرعه کشی) و ارسال پیامک، اطلاع رسانی شد.

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند.


بیشتربخوانید: جدیدترین طرح فروش ایران خودرو به مناسبت چهارشنبه سوری


مکانیزم خرید خودرو در طرح جدید فروش

قالیباف گفته است که در گام اول متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان در آن مسدود کنند.

این بند از اظهارات قالیباف، انتقادات و تردیدهای زیادی را درباره قصد وزارت صمت از فروش گسترده خودرو در روزهای پایانی سال ایجاد کرده است. در روزهایی که دولت به شدت با کسری بودجه مواجه است، در پرداخت حقوق و پاداش پایان سال کارمندان خود مانده و برای تامین هزینه‌های سربار خود دست به هر کاری می‌زند.

حالا هم پای سازمان حمایت از مصرف کنندگان به طرح فروش خودرو باز شده و در اقدامی که برخی آن را بر اساس اساسنامه این سازمان غیرقانونی می‌دانند، اقدام به دریافت و مسدودسازی وجوه مردم در حساب‌های خود می‌کند.

او با اشاره به اینکه در طرح یکپارچه عرضه خودرو قرعه‌کشی حذف شده است گفته است: پس از بررسی حساب‌های وکالتی متقاضیان، مرحله دوم از تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه اجرا می‌شود که در این مرحله متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان