شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
کد خبر : 4708

ارزش روز دارا یکم چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در پایان معاملات امروز ( دوشنبه ۲۳ تیرماه) بورس، ارزش هر واحد سبد دارا یکم با افتی ۰٫۲۸ درصدی به ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان رسید. این در حالی است که قیمت آخرین معامله این نماد تا سطح ۲۶ هزارو ۳۰۸ تومانی نیز کاهش یافت. ارزش روز دارا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در پایان معاملات امروز ( دوشنبه ۲۳ تیرماه) بورس، ارزش هر واحد سبد دارا یکم با افتی ۰٫۲۸ درصدی به ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان رسید.

این در حالی است که قیمت آخرین معامله این نماد تا سطح ۲۶ هزارو ۳۰۸ تومانی نیز کاهش یافت.

ارزش روز دارا یکم (کل ۲۰۰ واحد) یعنی اولین صندوق ETF دولتی در حالی امروز به ۵ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان رسید که حجم معاملات امروز این نماد ۸ میلیون و ۲۰۶ هزار واحد بود که تقریبا ۲ برابر میانگین حجم معاملات روزانه یک ماه اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید:
تاکید رئیس سازمان خصوصی سازی بر عرضه دارا دوم و سوم/ ETF‌ بعدی خودرویی و فلزی است

در پایان معاملات امروز ارزش خالص دارایی (NAV) هر واحد دارا یکم ۲۸ هزار و ۵۵۳ تومان محاسبه شده که نسبت به قیمت پایانی این نماد ۵ درصد بیشتر بوده است. بنابراین ارزش روز دارا یکم از قیمت فعلی آن بالاتر است.

به گزارش شهر بورس، پیش از این صندوق دارا یکم با قمیتی فراتر از ارزش خالص دارایی معامله می شد که این موضوع موجب صدور اطلاعیه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار شد. این نماد پیش از بازگشایی معاملاتی متعادل دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان