شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 2788

شاخص بورس به زیر یک میلیون بازمی‌گردد؟

ادامه ریزش شاخص کل بورس با «شستا»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، اگرچه شاخص کل بازار سرمایه در مقایسه با دیروز ریزش کمتری را به ثبت رساند اما باز هم علی رغم تلاش نماد فولاد، شاخص موفق نشد به محدوده مثبت وارد شود. شاخص کل در معاملات امروز با شیب کمتری به ریزش ادامه داد و با ثبت ۰٫۳۷ درصد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، اگرچه شاخص کل بازار سرمایه در مقایسه با دیروز ریزش کمتری را به ثبت رساند اما باز هم علی رغم تلاش نماد فولاد، شاخص موفق نشد به محدوده مثبت وارد شود. شاخص کل در معاملات امروز با شیب کمتری به ریزش ادامه داد و با ثبت ۰٫۳۷ درصد بازدهی منفی به سطح یک میلیون و ۱۷ هزار واحدی بازگشت.

شاخص کل هم وزن نیز در جریان معاملات امروز شاهد ریزش دو هزار و ۱۶۲ واحدی (حدود یک سوم ریزش‌های روز گذشته) بود و با ۰٫۶۸ درصد بازدهی منفی در ادامه ریزش‌ها با شاخص کل همگام شد.

دو نماد فولاد و فارس با ۱۷۴۸ و ۱۴۱۹ واحد بیشترین اثر مثبت را برشاخص داشتند، اگرچه تا پیش از این نماد شستا مانع از ریزش شاخص شده بود اما در جریان معاملات بازار امروز سهم زیادی در ریزش شاخص کل داشت.

همچنین فراورده‌های نفتی و بانک‌ همچون روز گذشته جزو صنایع برتر بودند که در معاملات امروز گروه فلزات اساسی نیز به آن‌ها پیوست.

تعداد معاملات امروز نیز به دو میلیون و ۲۲۸هزار رسید که طی آن، ۱۶ میلیارد و ۸۶۷ میلیون برگه سهم خریدوفروش شد درحالی که روز گذشته این حجم به ۲۲٫۵ میلیارد رسیده بود.

در نهایت، ارزش معاملات امروز به ۱۸ هزار میلیارد تومان کاهش یافت و بدین ترتیب ارزش کل بازار سهام نیز به ۳۸۱۹ هزار میلیارد تومان افت کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هجده =

پراپ تریدینگ

کمان