شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 2210

اختلالات تمامی ندارد؛ هسته بورس در گلوی سهامدار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، هسته بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته به استقبال تعطیلات رفته و فعلا سفارشی را قبول نمی‌ کند اما؛ با این وجود فرابورسی‌ها سنت‌شکنی کردند و اینبار در این اختلال سهمی ندارند. با این حال باید اشاره کرد که بورس تعطیل نیست؛ هسته در حال رفع خستگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، هسته بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته به استقبال تعطیلات رفته و فعلا سفارشی را قبول نمی‌ کند اما؛ با این وجود فرابورسی‌ها سنت‌شکنی کردند و اینبار در این اختلال سهمی ندارند.

با این حال باید اشاره کرد که بورس تعطیل نیست؛ هسته در حال رفع خستگی بوده و باید دید که پس از توجیهات متعددی که ارائه می‌شود از این پس باردیگر کار به میلی‌ثانیه و مشتریان خاص و … می‌رسد یا خیر…

بیشتر بخوانید:
ارزش دارا یکم چقدر است؟ / زیان ۵ درصدی سهامداران اولین ETF دولتی

از سوی دیگر شنیده شده که مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران مطرح کرده که با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه معاملات، شروع سفارش گیری و معاملات در کلیه بازار‌های بورس اوراق بهادار تهران متعاقبا اعلام می‌گردد.

به گزارش شهر بورس، با رفع اختلال به وجود آمده در سامانه معاملات، سفارش گیری در کلیه بازارهای بورس اوراق بهادار تهران، از ساعت ۹:۱۵ و معاملات از ساعت ۹:۳۰ آغاز شد.

منبع: بورس‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =

پراپ تریدینگ

کمان