شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 57520

احتمال افزایش مجدد دامنه نوسان

احتمال افزایش مجدد دامنه نوسان
سرپرست اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس به بیان آخرین تصمیمات جلسه هیئت مدیره سازمان پرداخت و آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را تشریح کرد.

به گزارش شهر بورس، پیمان حدادی سرپرست اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با ارائه توضیحاتی از جلسه اخیر هیئت مدیره سازمان بورس، از احتمال افزایش مجدد دامنه نوسان خبر داد.
حدادی اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت مدیره سازمان بورس بعد از بررسی گزارشاتی از بورس و فرابورس، نتیجه بر آن شد که یک درصد به دامنه نوسان سهام شرکت های بازار اول بورس و فرابورس اضافه شود و دامنه نوسان از6 به 7 درصد رسید.
وی افزود: به شرکت بورس و فرابورس تکلیف شد تا پایان شهریورماه پیشنهادات خود را در ارتباط با تغییر پذیرش نمادها در بازارهای مختلف ارائه کنند و اگر نیاز به ایجاد بازار جدیدی وجود دارد نیز اعلام شود؛ به این معنی که امکان دارد شرایط پذیرش نماد در بازار اول یا بازار دوم بورس و فرابورس تغییر کند .
سرپرست اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس خاطرنشان کرد: در صورت مثبت بودن گزارش های تحلیلی این 2بورس در پاییز امکان تغییر دامنه نوسان هم برای نمادهای بازار اول و هم برای نمادهای بازار دوم وجود دارد.


بیشتر بخوانید:قیمت دلار در بازار امروز ۱۲ شهریور


مشاور رئیس سازمان بورس در حوزه سهام عدالت، با اشاره به آخرین وضعیت این سهام، عنوان کرد: برای باز شدن نماد شرکت های سرمایه گذاری استانی باید زمان برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت مشخص شود. با مشخص شدن تاریخ برگزاری مجامع توسط شورای عالی بورس، سازمان آمادگی برگزای این مجامع را دارد.
حدادی با بیان اینکه «پیش بینی می‌شود سود سهام عدالت دو برابر و به 60 همت برسد.»، یادآور شد: سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی در حدود 2 میلیون تومان و سهامداران 532 هزار تومانی در حدود یک میلیون و 100 هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
وی عنوان کرد: اگر شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت همکاری لازم را انجام دهند، امکان دارد برنامه ریزی به نحوی انجام شود که واریز سهام عدالت طی 2 مرحله، مثلا انتهای پاییز 1401 و انتهای زمستان 1401 پرداخت شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 1 =

پراپ تریدینگ

کمان