شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر : 83397

وزیر کشور گفت:

اتمام حفاری خط ۲ قطار شهری در سال جاری

اتمام حفاری خط ۲ قطار شهری در سال جاری
احمد وحیدی وزیر کشور خبر داد:حفاری خط ۲ قطار شهری تبریز امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش شهر بورس،پروژه قطار شهری تبریز در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه مهدی جمالی نژاد معاون وزیر، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از ایستگاه شماره سه خط ۲ مترو تبریز بازدید کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مترو و امور آن  پیشرفت خوبی دارد، گفت: خط ۲ مترو تبریز شامل ۲۰ ایستگاه بوده و عملیات اجرایی آن در هر ایستگاه در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت‌های انجام یافته، حفاری خط ۲ تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وحیدی در ادامه خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه خط ۲ مترو شد و گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۴، تا سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

206436

یعقوب هوشیار افزود: خرید ریل فاز اول خط ۲ انجام شده و زیرسازی آن در دست اقدام است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خط تا  دو و نیم سال آینده تکمیل می‌شود.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی خط ۲ مترو خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که عملیات اجرایی در پروژه مترو را تسریع کرده و با بهره برداری از آن  شاهد افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی آنان  از امکانات عمومی و رفاهی در شهر باشیم.

206435

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز در ادامه ضمن تشریح عملیات اجرایی پروژه خط دو قطار شهری از حفاری بدون وقفه ایستگاه‌ها توسط دستگاه تی بی ام خبر داد.


بیشتر بخوانید:رؤسای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی تبریز انتخاب شدند


یعقوب وحید کیا در ادامه با اشاره به عملیات اجرای حفاری در ایستگاه شماره سه خط ۲ مترو گفت: عمق این ایستگاه ۲۱ متر است و دستگاه تی بی ام حدود ۲۱ ساعت در روز مشغول حفاری است در ساعات باقی مانده از روز نیز پیشتیبانی دستگاه فعال است.

وی افزود: با فعالیت و راه اندازی دستگاه تی بی ام هر صد دقیقه، یک و نیم متر حفاری انجام  می‌گیرد که موجب تسریع در پیشروی عملیات حفاری شده در حالی که این دستگاه بیش از یکسال بود که بدون فعالیت مانده بود.

206437

همزمان با دومین سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی، ۳۷ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان