شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 8605

اتفاق غیرمنتظره در بورس/ سهامداران انتظار حمایت نداشته باشند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگویی در رابطه با تاثیر فعال شدن مکانیسم ماشه بر افت بازار سهام و حمایت حقوقی‌ها بیان کرد: اگر بخواهیم برای ریزش بازار بهانه تراشی کنیم بهانه زیاد است، اما روند بازار را فعالان آن مشخص می‌کنند. این کارشناس در ادامه گفت: سهم‌ها

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگویی در رابطه با تاثیر فعال شدن مکانیسم ماشه بر افت بازار سهام و حمایت حقوقی‌ها بیان کرد: اگر بخواهیم برای ریزش بازار بهانه تراشی کنیم بهانه زیاد است، اما روند بازار را فعالان آن مشخص می‌کنند.

این کارشناس در ادامه گفت: سهم‌ها از نظر بنیادین بسیار ارزنده‌ هستند و فعالان بازار در حال رسیدن به دوره برداشت محصول خود بودند اما با وجود اتفاقات اخیر، دوباره سهامداران نسبت به بازار سرمایه بی‌اعتماد شدند.

عشریه ادامه داد: بازار بورس ما بازاری ارزی است و با افزایش قیمت دلار باید رشد کند اما در اتفاقی غیرمنتظره افزایش قیمت دلار و ترس جلوی سیر صعودی بازار را گرفته است.

وی که با تجارت‌نیوز گفت‌وگویی داشته است، در رابطه با روند بازار و دید سهامداران گفت: فعلا بازار بین شاخص یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 700 نوسان دارد. سهامداران باید بدانند ما در بازار سهام تنها هستیم و توقعی از حقوقی‌ها مبنی بر حمایت از بازار نداشته باشند، زیرا حقوقی‌ هم یکی مثل همه ما است که برای کسب سود به بازار سهام آمده است.

بیشتر بخوانید؛
بایدها و نبایدهای عرضه خودرو در بورس از زبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس
واکنش رئیس کل بانک مرکزی به نوسان قیمت دلار/ گشایش‌های ارزی در راه است!
قرمزپوشی بازار سهام/ نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی دارند

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان