شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 9741

آخرین وضعیت فروش سهام عدالت و میزان واریزی به حساب سهامداران

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص آخرین وضعیت فروش سهام عدالت و میزان واریزی به حساب سهامداران به بورس پرس اعلام کرد: در مجموع 3 میلیون و 955 هزار نفر تاکنون سفارش فروش سهام عدالت را تکمیل کردند. همچنین از این میزان 3 میلیون و 102 هزار نفر وجه را

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص آخرین وضعیت فروش سهام عدالت و میزان واریزی به حساب سهامداران به بورس پرس اعلام کرد: در مجموع 3 میلیون و 955 هزار نفر تاکنون سفارش فروش سهام عدالت را تکمیل کردند.

همچنین از این میزان 3 میلیون و 102 هزار نفر وجه را دریافت کرده و بقیه در فرایند فروش قرار دارند. طبق آخرین آمارها، کل فروش سهام عدالت از ابتدای آزادسازی رقمی بالغ بر 12 هزار و 955 میلیارد تومان بوده است.

بنابراین گزارش، محمدرضا معتمد با اشاره به امکان حذف درخواست فروش سهام عدالت گفته بود: مشکلی برای فروش سهام عدالت وجود ندارد و کلیه سفارش های فروش افراد تا پایان شهریور ماه تسویه شده است. مشکلی در سفارش های مهر ماه بود که با توجه به شرایط بازار قرار است تصمیم گیری شود.

سهام عدالت مرکب از سهام ۴۹ شرکت است که ۳۶ شرکت شرکت بورسی بوده و ۱۳ شرکت هنوز وارد بورس نشده‌اند و در برخی از شرکت‌ها تا ۷۰ درصد سهام مربوط به سهام عدالت است و شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت از جمله شرکت‌های ارزنده در بورس تهران و فرابورس به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است شورای عالی بورس و اوراق بهادار در جلسات پانزدهم اردیبهشت، بیست و سوم و سی ام اردیبهشت، ششم خرداد، سوم و بیست و سوم تیر و همچنین چهارم مرداد در اجرای ابلاغیه ۹اردیبهشت مقام معظم رهبری آیین نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: نگران بورس نباشید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان