شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 76524

آخرین فرصت برای شرکت در فروش ویژه ایران خودرو اعلام شد

آخرین فرصت برای شرکت در فروش ویژه ایران خودرو اعلام شد
گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح فروش ویژه تعدادی از محصولات خود خبر داد، بر این اساس آخرین فرصت برای شرکت در این طرح اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، طبق وعده داده شده، گروه صنعتی ایران خودرو می‌خواهد به مناسبت عید نیمه شعبان طرح فروش ویژه تعدادی از محصولات خود را در قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان عرضه کند.

بر این اساس، این طرح از چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) برگزار می‌شود و متقاضیان فرصت دارند در روزهای سه ‌شنبه، پنج‌شنبه و شنبه تا ساعت ۱۴ برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.


بیشتربخوانید: مشکلات حساب های وکالتی در پیش فروش محصولات ایران خودرو


آخرین فرصت برای شرکت در فروش ویژه ایران خودرو

دقایقی پیش بخشنامه کامل طرح فروش بارگذاری شد که بر اساس آن اعلام شده این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

گفتنی است؛ طبق آنچه اعلام شده است، این طرح تا روز شنبه اجرایی و برای چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک، هایما S۵ و هایما S۷ عرضه شده است و مشتریان نهایی روز یکشنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) از طریق قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت سند فروش خودرو در ازای مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یکسال در رهن شرکت خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

بازنشسته جمعه , 19 اسفند 1401 - 23:58

بااین تبلیغاتون ثبت نام کنندها فکر می کنن کسی نیست خودروهارو خریداری کنه نمی دونن از هر خودرو خدا برکت بده نهایتا هزارتا وافراد متقاضی دو میلیون نفر مسخره کردن از این بهتر نمیشه که هیچ جای دنیا اینچنین نیست

هشق دوشنبه , 22 اسفند 1401 - 7:13

دلم میسوزه قبلش میگفتن همه دارای ماشین میشن فقط تاریخ تحویلش فرق داره حتی اگه کسی پشیمون شد چون زمان تحویلش طولانی انصراف بده الان اومدن قرعه کشی کردن مارا هم گفتن برنده نشدید میخان با این کار شون سود ببرن و پول بزارن تو جیباشون

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان