شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 77080

آخرین اخبار حوادث چهارشنبه سوری امروز 23 اسفند 1401

آخرین اخبار حوادث چهارشنبه سوری امروز 23 اسفند 1401
چهارشنبه سوری امسال هم مانند سال‌های دیگر با حوادث همراه شده است، از این رو آخرین اخبار از حوادث چهارشنبه سوری امروز 23 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، جدیدترین اخبار حوادث چهارشنبه سوری امسال را در ادامه بخوانید.

آخرین آمار خسارات جانی چهارشنبه سوری در تهران تا ظهر امروز؛ ۷ کشته و ۹۷ مصدوم

رئیس اورژانس تهران آخرین شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان تهران را هفت فوتی و ۹۷ مصدوم اعلام کرد.

یحیی صالح طبری گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین متاسفانه هفت نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه بیشترین دلایل حوادث مربوط به انفجار موادمحترقه بوده است، گفت: آسیب به چشم‌ها و دست‌ها نیز جزو بیشترین آسیب‌هایی است که در ایام چهارشنبه‌سوری به افراد وارد می‌شود.

به گفته صالح طبری، تکنسین‌های اورژانس تهران در این شب از آماده‌باش کامل برخوردار است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شود.


بیشتربخوانید: جدیدترین طرح فروش ایران خودرو به مناسبت چهارشنبه سوری


۱۵ فوتی و ۵۴ قطع عضو در حوادث چهارشنبه‌سوری امسال

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین گزارش‌های مصدومیت و فوت ناشی از حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، گفت: از ابتدای اسفند تا امروز ۱۵ نفر در حوادث مربوط با چهارشنبه سوری در کشور جان باخته‌اند.

جعفر میعادفر درباره آخرین گزارش‌های حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: از یکم تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، کل مصدومین و فوتی‌های مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری ۳۷۲ نفر بوده است که ۵۷ نفر از مصدومین بستری شده و شش نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۲۷۵ نفر از مصدومان درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: همچنین ۲۳ نفر از مصدومان در محل حادثه از سوی نیروهای اورژانس درمان شده‌اند.

به گفته میعادفر ، متاسفانه طی این مدت مجموعا ۱۵ نفر به دلیل حوادث مربوط به چهارشنبه سوری جان باخته‌اند که از این تعداد هفت نفر در تبریز، چهار نفر در تهران، دو نفر در همدان، یک نفر در ارومیه و یک نفر در قزوین بوده‌اند.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: همچنین طی این مدت ۵۴ مورد قطع عضو، ۹۰ مورد آسیب به چشم، ۱۳۴ مورد سوختگی و یک مورد آسیب به آمبولانس اورژانس گزارش شده است. در عین حال بیشترین مصدومان به تفکیک استانی به ترتیب در استان‌های تهران با ۹۱ مورد مصدوم، آذربایجان شرقی با ۴۲ مورد و آذربایجان غربی با ۲۱ مورد مصدوم بوده‌اند.

اطلاعیه مهم پلیس در آستانه چهارشنبه سوری

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه پلیس برای چهارشنبه سوری در پی می آید:

«شادی و نشاط، نعمتی هایی هستند که پروردگار عالم در وجود انسان ها نهاده تا در کنار دیگر احساسات، بتوانند تعادل درونی، روحی و روانی خود را حفظ و در مسیر تعالی گام بردارند و به واسطه غالب شدن یک حس به سمت نابودی و فنا نروند. اما بروز و ظهور این احساسات در یک جامعه متمدن همواره باید در چارچوب های اجتماعی تعیین شده باشد تا باعث آزار سایرین نشود و آرامش افراد را بر هم نزند چراکه همه افراد حق زندگی در بستر امنیت و آرامش را دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان