شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 3993

نخستین اصلاح شاخص بورس در تیرماه ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سهام بالاخره امروز با اصلاح ۱۰ هزار واحدی که در انتهای معاملات ثبت کرد و نخستین اصلاح شاخص بورس در تیرماه ثبت شد. شاخص بالاخره به روند صعودی اخیر خود پایان داد و با بازدهی منفی ۰٫۶۷ درصدی از رسیدن به پله یک میلیون و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سهام بالاخره امروز با اصلاح ۱۰ هزار واحدی که در انتهای معاملات ثبت کرد و نخستین اصلاح شاخص بورس در تیرماه ثبت شد.

شاخص بالاخره به روند صعودی اخیر خود پایان داد و با بازدهی منفی ۰٫۶۷ درصدی از رسیدن به پله یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی جا ماند.

شاخص کل هم وزن نیز همسو با شاخص کل روند نزولی را در پیش گرفته و با ۵ هزار و ۴۱۷ واحد ریزش به کانال ۴۳۴ هزار و ۷۴۸ واحدی بازگشت.

بیشتر بخوانید:
بورس هفته آینده چه می شود؟

شستا و شپنا با ۱۷۷۱ و ۱۶۵۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت و فولاد و کگل با ۱۵۷۹ و ۱۴۸۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را برشاخص داشتند، همچنین سه صنعت برتر امروز را نیز همچون روز گذشته سه گروه بانک، خودرو و فلزات اساسی تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز بیش از یک میلیون و ۸۷۶ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۵٫۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که ارزش بازار به ۵۴۸۳ هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
به این ترتیب، نخستین اصلاح شاخص بورس در تیرماه رقم خورد و شاخص پس از یکه تازی اخیر خود وارد فاز اصلاحی شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان