شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۳۶
کد خبر : 9611

نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات سایپا روز دوشنبه با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد. محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساینا دنده‌ای، تیبا ۲، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، شاهین، کوئیک دنده‌ای، کوئیک. R و دو مدل نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال بود. هم‌اکنون

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات سایپا روز دوشنبه با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساینا دنده‌ای، تیبا ۲، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، شاهین، کوئیک دنده‌ای، کوئیک. R و دو مدل نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال بود.

هم‌اکنون نتایج این قرعه‌کشی اعلام شده است و برندگان این قرعه‌کشی ۱۲۰ ساعت فرصت برای تکمیل وجه دارند.

لیست کدهای رهگیری منتخبین طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا – مرحله چهارم

همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه‌کشی ایران‌خودرو، قرعه‌کشی ششمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، امروز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال‌ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

لیست برندگان خودرو پژو 206

لیست برندگان خودرو پژو پارس

لیست برندگان سمند ال ایکس

خودروساز ها هفته های ابتدایی هرماه طرح های پیش فروش فوق العاده 3 ماهه و پیش فروش یک ساله برگزار می‌‌کنند که به دلیل تقاضای بالا برندگان این محصولات با قرعه کشی مشخص می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + شانزده =

پراپ تریدینگ

کمان