شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۰
کد خبر : 80109

قیمت هایما s7 توربو پلاس در کارخانه

قیمت هایما s7 توربو پلاس در کارخانه
قیمت هایما s7 توربو پلاس در کارخانه طی سال جاری با تغییراتی همراه شد. در ادامه به پیش بینی قیمت این خودرو پرداخته شده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، قیمت هایما s7 توربو پلاس در درب کارخانه ۸۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. امروز، ۵ اردیبهشت 1402، این خودرو در بازار در محدوده یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان معامله شد تا اختلاف قیمت از نمایندگی تا کف بازار ۹۱۸ میلیون تومان ثبت شود.

البته در روزهای گذشته هایما سقف‌های قیمتی بالاتری را هم تجربه کرد و در روز ۲۲ فروردین تا یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان هم پیش رفت تا اختلاف قیمت میلیاردی را به ثبت برساند. با این حال خبر استیضاح وزیر صمت اجازه نداد این خودرو در همان اولین ماه سال وارد کانال دو میلیارد تومان شود.

مدل‌های کارکرده هایما که بین سال‌های ۱۴۰۰ تا کنون وارد بازار شده‌اند در حالت عادی بین یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تا یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.


نکات ضروری برای خریداران خودرو از سامانه یکپارچه


پیش‌بینی قیمت هایما s7 توربو پلاس

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که پس از تعیین تکلیف استیضاح رضا فاطمی‌امین که دهم اردیبهشت ماه نهایی می‌شود، بار دیگر روند صعودی قیمت خودرو در بازار آغاز شود که قیمت هایما نیز از این امر مستثنی نیست. بدین ترتیب سقف‌شکنی این خودرو تا محدوده دو میلیارد تومان حداکثر تا پایان فصل جاری چندان دور از ذهن نیست.

اکنون تنها امید بازار به افزایش تولید و عرضه خودرو توسط دولت است. در صورتی که وزارت صمت عرضه هفتگی ۵۰ هزار  خودرو را ادامه دهد شاید روند کاهشی این خودروی مونتاژی ایران خودرو هم ادامه یابد؛ اما با ادامه سیاست‌های سال گذشته بعید است که قیمت هایما روی ارقام کنونی آرام بگیرد.

همچنین با تولید انبوه هایما s8 و هایما x7 در خط تولید خراسان ایران خودرو ممکن است تا حدودی از محبوبت سری s7 کاسته شود و بازار آن به ثبات برسد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان