شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 52307

قیمت دلار در صرافی ها افزایش کمی داشت

قیمت دلار در صرافی ها افزایش کمی داشت
قیمت دلار در روز یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 با افزایش بسیار کمی دارای ثبات نسبی بود.

به گزارش شهر بورس ، قیمت دلار در بازار آزاد رکورد شکست و با قیمت بالای 30 هزار تومان خرید و فروش شد اما در صرافی ها با قیمت همانند قیمت روزهای قبل معامله شد.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین ،قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کرد، صبح امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۵۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۸۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۶۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۰۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۱۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۰۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۵۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی اندکی را در قیمت آن نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید :قیمت طلا و سکه در روز 25 اردیبهشت 1401


همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۱ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۸ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۱۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۹ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۷۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۰۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۱۸۷ برای خرید کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + شانزده =

پراپ تریدینگ

کمان