شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
کد خبر : 74086

قیمت آپارتمان نقلی در محله نواب

قیمت آپارتمان نقلی در محله نواب
آپارتمان‌های کوچک تنها امید بسیاری از مستاجرین برای خانه دار شدن است اما قیمت آپارتمان نقلی در محله نواب چقدر است؟

به گزارش شهر بورس، خرید خانه اگرچه این روزها شبیه به رویا شده است اما خرید آپارتمان نقلی هنوز هم امکانپذیر است به همین دلیل در این مطلب به بررسی قیمت آپارتمان نقلی در محله نواب پرداخت شده است.

یکی از محله‌های معروف در جنوب غربی پایتخت، نواب نام دارد که که به سبب دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و قیمت‌های نسبتا مناسب نسبت به سایر مناطق، متقاضیان خرید مسکن به این محله تهران مراجعه می‌کنند.

براساس آگهی‌های فروش، واحدی 50 متری در این محدوده با عمر بنا 13 سال یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. از امکانات این آپارتمان واقع در طبقه همکف می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 54 متری در محله نواب با سن بنا یک سال یک میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. خریدار برای هر متر این واحد واقع در طبقه سوم باید 33 میلیون و 333 هزازتومان بپردازد. این آپارتمان در سال 1400 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، انباری و یک اتاق دارد.


بیشتر بخوانید: وام مسکن 2 میلیارد تومانی شد + جزئیات


خریدار برای واحد 55 متری با عمر بنا 8 سال در نواب باید یک میلیارد و 985 میلیون تومان پرداخت کند. این آپارتمان تکخوابه در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد خریداران همچنین می‌توانند خانه ویلایی دوبلکس در منطقه نواب را با قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان خریداری کنند. این واحد 60 متری در سال 85 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون پارکینگ، بالکن، انباری و یک اتاق است.

دیگر آپارتمان نقلی در محله نواب 2 میلیارد و 580 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد 52 متری نوساز می‌توان به آسانسور و یک اتاق اشاره کرد.*متقاضیان با بودجه سه میلیارد تومان نیز می‌توانند واحدی 58 متری دوخوابه خریداری کنند. این آپارتمان در سال 95 ساخته شده و در طبقه پنجم قرار دارد. از امکانات این واحد مسکونی می‌توان آسانسور و انباری را نام برد.

منبع: کاما پرس

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 14 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان