شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
کد خبر : 8984

فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز/ روز سرنوشت‌ساز بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در ادامه خروج پول حقیقی از بازار سرمایه، به نظر امروز نیز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز به شمت سیر نزولی بیشتر خواهد رفت. در حالی که نرخ دلار در آستانه 30 هزار تومانی شدن و شکستن رکورد خود است اما بازار سهام که با افزایش

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در ادامه خروج پول حقیقی از بازار سرمایه، به نظر امروز نیز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز به شمت سیر نزولی بیشتر خواهد رفت.

در حالی که نرخ دلار در آستانه 30 هزار تومانی شدن و شکستن رکورد خود است اما بازار سهام که با افزایش قیمت دلار روند صعودی می‌گرفت دچار رکود شده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند سفارش‌گذاری درمرحله پیش گشایش نشان از عرضه بالا در نمادهای پالایشی، فلزات اساسی و خودرویی دارد و به نظر می‌رسد بازار با شیب منفی معاملات امروز را شروع خواهد کرد.

طبق نظر کارشناسان در صورت ریزش شاخص کل از محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد روند آینده بازار دچار تحول می‌شود و خروج پول از سمت حقیقی‌های بازار شدت می‌گیرد و بازگشت بازار به سیر صعودی و سقف گذشته خود بسیار دشوار خواهد شد و نمادهای شاخص‌ساز تاثیر بسزایی در این خصوص خواهند داشت.

بازگشت بازار امروز به روند صعودی و جلوگیری از ریزش شاخص کل از محدود یک میلیون و 500 هزار واحد نیازمند حمایت از بازار سهام و بازگشت اعتماد حقیقی‌ها و به بازار سرمایه است. گفتنی است بیشترین تقاضا در بازار امروز مربوط به عرضه اولیه‌ است.

بیشتر بخوانید؛
«ریزش دستوری بورس» چقدر واقعیت دارد؟/ ادعاهای عجیب در یک فایل صوتی
تراکنش‌های بانکی بالای ۵ میلیارد تومان در سال، زیر ذره‌بین مالیات

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − سه =

پراپ تریدینگ

کمان