شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
کد خبر : 82411

ضرورت توسعه ساحل ارس و اجرای پروژه های گردشگری در حاشیه رود

ضرورت توسعه ساحل ارس و اجرای پروژه های گردشگری در حاشیه رود
در نشست با رئیس اداره امور حقوقی مرزهای وزارت امور خارجه به ضرورت توسعه ساحل ارس و اجرای پروژه های گردشگری در حاشیه رود تاکید شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همتی رئیس اداره امور حقوقی مرزهای وزارت امور خارجه در نشست خود با مدیران منطقه آزاد ارس اظهار کرد: توسعه منطقه آزاد ارس توسعه استان و کشور است و اولویت کشور توسعه اقتصاد و رفاه مردم می‌باشد.

وی افزود: مدافع توسعه ساحل و ایجاد مراکز گردشگری در حاشیه رود ارس می‌باشم. در بسیاری از کشورها از سواحل برای جذب گردشگر و ایجاد اماکن تفریحی استفاده می‌کنند و سواحل بکر حاشیه رود ارس با زیبایی‌های منحصر به فرد این پتانسیل را دارد. مسائل داخلی و بین سازمانی موجود در توسعه سواحل ارس را پگیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید : نقش مهم ارس در کریدور شرق به غرب


رئیس اداره امور حقوقی مرزهای وزارت امور خارجه با بیان اینکه طبق قانون مسئولیت مرزبندی کشور بر عهده وزارت امور خارجه می‌باشد، تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌های دیپلماتیک برای رفع آلودگی آب ارس استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کمبود بارش از یک سو و سدسازی ترکیه از عوامل‌نگران کننده برای رودخانه ارس است و وزارت‌خانه پیگیر این موضوع است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان