شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 9567

شروع متفاوت بازار سهام/ شاخص کل کانال 1.3 میلیون واحدی را پس گرفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا در 20 دقیقه ابتدایی معاملات رشد 1.25 هزار واحدی داشت و شاخص هم‌وزن نیز روندی صعودی در پیش گرفت که نشان کلیت مثبت بازار سهام است. رشد شاخص کل بازار سهام در حالی است که در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا در 20 دقیقه ابتدایی معاملات رشد 1.25 هزار واحدی داشت و شاخص هم‌وزن نیز روندی صعودی در پیش گرفت که نشان کلیت مثبت بازار سهام است.

رشد شاخص کل بازار سهام در حالی است که در طول دو هفته گذشته روند بازار سهام در تمام روزها نزولی بوده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد خودرو به نوعی به عنوان لیدر تقاضای زیادی دارد و در مرحله پیش‌گشایش نیز صف‌ خرید تشکیل داده بود و از طرفی نیز گروه‌های فلزی، پالایشی، پتروشیمی و بانکی نیز روند خوبی دارند و با رنج مثبت معامله می‌شوند.

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا ریسک‌پذیری بازار سهام بیشتر می‌شود و افزایش تقاضا به دلیل ارزندگی زیاد سهم‌ها به دلیل افت زیاد در دو هفته اخیر نیز بی‌تاثر نیست.

در جریان معاملات از نمادهای پالایشی حمایت شد زیرا صندوق پالایشی‌یکم، با احتساب 30 درصد تخفیف نیز 9 درصد زیان کرده است اما در جریان معاملات امروز نمادهای شتنا، شبندر، شپنا و شبریز روندی صعودی پیدا کردند و حتی نمادهای معدنی نیز مثبت شدند.

بازار سهام به نوعی با حمایت حقیقی‌ها روندی نسبتا صعودی بعد از دو هفته نزول پیاپی پیدا کرد و به نظر نمی‌رسد هیچ حمایتی از سوی دولت نسبت به این بازار صورت بگیرد، زمزمه‌های از تزریق 1 درصد منابع صندوق توسعه ارزی به بازار سهام بود.

روند بازار سهام با  وجود فرصت کم تا انتخابات آمریکا صعودی شده است، پس این صعود شاخص کل به معنای بازگشت روند صعودی نیست و تا مشخص شدن نتیجه انتخایات امریکا و قیمت دلار باید محتاط بود.

بیشتر بخوانید؛
اولین تحرکات بازار هفته/ صف خرید در نماد خودرو
عرضه خودرو در بورس منتفی شد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان