شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 79413

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی اعلام شد

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی اعلام شد
باتوجه به طرح جدید بانک ملی به نام طرح تام، شرایط و جزئیات کامل دریافت وام فوری از این بانک در سال 1402 اعلام شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از دیجی وام، طرح تسهیلات آنی بانک ملی برای تامین نقدینگی مورد نیاز همه مشتریان حقیقی که قصد دارند علاوه بر دریافت وام ارزان قیمت و فوری، سرمایه خود را نیز نزد بانک سپرده گذاری کرده و از سود آن استفاده کنند، طراحی شده است.

پرداخت وام طرح «تام» به تولیدکنندگان دارای پروانه بهره برداری و صاحبان جواز کسب، به منظور تامین سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و… حداکثر تا سقف 5 میلیارد تومان خواهد بود.

پزشکان، مهندسان عضو نظام مهندسی، وکلا، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران ارشد سازمان ها و نیز اعضای هیات مدیره شرکت های با بیش از 100 نفر نیروی کار، حداکثر تا سقف 2 میلیارد تومان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، اما چنانچه پزشکان متقاضی وام مرتبط با شغل خود باشند، حداکثر سقف وام قابل پرداخت به آنها 5 میلیارد تومان خواهد بود.

سایر مشاغل و افراد جامعه نیز می توانند حداکثر تا سقف 1 میلیارد تومان از وام فوری بانک ملی (طرح تام) استفاده کنند.

نرخ سود وام این طرح از صفر تا 17 درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 5 سال است.

دریافت این وام از بانک ملی بصورت فوری می باشد و چنانچه در این بانک دارای حساب سپرده بلندمدت هستید می توانید درخواست خود را به شعبه مورد نظر ارائه دهید و حداکثر تا ظرف ۴۸ ساعت می توانید مبلغ وام مورد نیاز خود را دریافت کنید. چنانچه حساب مورد نظر را ندارید می توانید اقدام به افتتاح حساب سپرده بلندمدت در بانک ملی کنید و سپس برای دریافت وام درخواست خود را ثبت کنید.

باید به این نکته توجه کنید که این وام بدون نیاز به هرگونه ضامنی پرداخت می شود و فقط سپرده شما بعنوان وثیقه وامتان نزد بانک مسدود می شود ولی همزمان به سپرده شما در بانک ملی سالانه ۱۸ درصد سود پرداخت می شود و سپرده تا زمانی که وامتان را تسویه نکرده باشید بطور کامل مسدود می شود و قابل برداشت نیست.

همانطور که اشاره کردیم سقف وام فوری بانک ملی برای افراد مختلف متفاوت است ولی دوره بازپرداخت در هر حالت حداکثر ۵ ساله خواهد بود. اگر شما تولیدکننده ی دارای جواز کسب هستید می توانید تا سقف این وام یعنی ۵ میلیارد تومان دریافت کنید. ولی اگر شما متقاضی این وام پزشک، مهندس، وکیل، قاضی، عضو هیئت علمی دانشگاه و یا مدیر ارشد یک شرکت خصوصی یا دولتی باشید سقف وام ۱۷ درصدی برای شما ۲ میلیارد تومان تعیین می گردد.


وام مسکن جوانان 4 میلیاردی شد


همچنین اگر شغلی غیر از موارد بالا و سپرده بلند مدت در بانک ملی دارید و می خواهید وام مورد نظر را دریافت کنید، حداکثر تا ۱ میلیارد تومان می توانید از این وام فوری بانک ملی استفاده کنید که پس از درخواستتان ظرف ۲ روز قابل دریافت می باشد.

در بخش قبلی توضیح دادیم که این وام فقط برای افرادی قابل پرداخت است که حساب سپرده بلند مدت در بانک ملی دارند و همچنین در یکی از مشاغل مورد هدف این وام مشغول به کار هستند پس شرط اول وام فوری بانک ملی دارا بودن حساب سپرده بلند مدت و شاغل دارای جواز کسب یا شغل های پزشکی، مهندسی، وکالت، قضاوت، استادی دانشگاه، مدیر شرکت خصوصی یا دولتی است.

شرط دوم برای دریافت وام فوری بانک ملی این است که شما بدهکار بانکی نباشید و هیچگونه بدهی جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشید، همچنین سابقه چک برگشتی نیز نداشته باشید که در این صورت مشمول دریافت وام طرح تام بانک ملی شوید.

همچنین این وام دارای هزینه جانبی ۱۰۰ هزار تومانی برای تشکیل پرونده درخواست وام در بانک و اعتبارسنجی است که شعبه مورد نظر از شما درخواست می کند.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم این وام دارای مزیت دیگری است به اینصورت که افراد دیگر یا شخص ثالث می توانند روی سپرده شما وام دریافت کنند و یا برعکس به این شکل که شما می توانید با ضمانت سپرده شخص دیگری اقدام به دریافت وام فوری بانک ملی کنید که در این حالت تمام شرایط قبلی وام از جمله سود وام و سود سپرده و اقساط بازپرداخت بدون تغییر باقی خواهد ماند.

شرط آخر برای وام طرح تام بانک ملی این است که سپرده شما تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می شود و به هیچ وجه قابل برداشت نیست ولی به این سپرده سود ۱۸ درصد سالانه تعلق می گیرد و پس از اتمام اقساط وام قابل برداشت می باشد.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی اعلام شد

با توجه به اینکه وام فوری بانک ملی دارای ۳ سقف ۵ و ۲ و ۱ میلیارد تومان است، چنانچه شما متقاضی وام مشمول سقف وام یعنی ۵ میلیارد تومان با سود سالانه ۱۷ درصد شوید میزان اقساط ماهانه شما 124,262,878 تومان خواهد بود که باید به مدت ۶۰ ماه به بانک پرداخت کنید و کل سود وام در عرض ۵ سال 2,455,772,730 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 7,455,772,730 تومان می شود.

ولی اگر شما مشمول دریافت وام ۲ میلیارد تومانی شوید میزان قسطی که هر ماه و به مدت ۵ سال  باید پرداخت کنید 49,705,151 تومان و کل سود وام در این حالت 982,309,092 تومان و مجموع اصل وام و سود وام بعد از ۶۰ ماه 2,982,309,092 تومان خواهد بود.

در نهایت چنانچه وام فوری بانک ملی تا سقف ۱ میلیارد تومان به شما تعلق گیرد رقم اقساط ماهانه شما 24,852,575 تومان و سود وامی که در ۵ سال شامل شما می شود 491,154,546 تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز 1,491,154,546 تومان می شود.

تمام این محاسبات با فرمول جدید محاسبه اقساط وام انجام گردیده و میزان کارمزد سالانه نیز سقف آن یعنی ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است چه بسا که طبق گفته بانک ملی میزان سود این وام از ۰ تا ۱۷ درصد است و ممکن است کارمزد وام شما کمتر نیز شود و به طبع آن اقساط پرداختی وام شما نیز کم می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − یک =

م شنبه , 2 اردیبهشت 1402 - 23:28

والله دروغه فقط یه وعده خواب دیده مسعولان است الان یک ساله امروز فردا والله ما معلولان هر لحظه منتظر گذاشتن دروغگی لعنت به این زندگی

پراپ تریدینگ

کمان