شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 9592

سیگنال‌های رئیس جمهور به بورس/ امیدواری به بازگشت ثبات و آرامش به بازارها

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن روحانی رئیس جمهور، روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای ترخیص سریع تر کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات از گمرک، تاکید کرد: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اقتصادی دولت برای استفاده از ارز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن روحانی رئیس جمهور، روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای ترخیص سریع تر کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات از گمرک، تاکید کرد: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اقتصادی دولت برای استفاده از ارز صادراتی و ارز متقاضی جهت تامین کالاهای ضروری و نیازهای وارداتی واحدهای تولیدی، باید به طور کامل و سریع اجرایی شود و هر گونه کندی یا ناهماهنگی در این خصوص به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

رئیس جمهور وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی را مکلف کرد در اسرع وقت موانع ترخیص این کالاها را رفع کنند و از بانک مرکزی خواست همکاری لازم را معمول دارد.

روحانی با تاکید بر اینکه تأمین معیشت جامعه دغدغه نخست دولت و نظام است، اظهار کرد: بخش عمده ای از مواد غذایی مردم به اندازه کافی در داخل تولید می‌شود، لذا نباید ناهماهنگی‌ها در زمینه کالارسانی و توزیع این کالاها موجب بی ثباتی قیمت‌ها و ایجاد مشکل برای مردم شود.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نوسانات اخیر برخی از اقلام اساسی مانند گوشت قرمز ناشی از برخی ناهماهنگی‌ها در شبکه تامین و توزیع است و باید هرچه زودتر چنین مشکلاتی توسط وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی برطرف شود. سایر دستگاه‌های مرتبط نیز موظفند در تنظیم بازار با وزارت صمت هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید؛
عملکرد بورس امروز ۱۱ آبان ۹۹/ چرا بورس نزولی شد؟
عرضه‌های ناگهانی با شروع معاملات بازار سهام/ شاخص بورس صعودی نماند

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان