شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
کد خبر : 3784

سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از دسترس خارج شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، کارگزاری آگاه با ارسال پیامی به مخاطبان خود از توقف ارائه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از جمله سرویس آنلاین و آفلاین خود تا اطلاع ثانوی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: « با عرض پوزش از شما همراه همیشگی، به دلیل مشکل فنی در یکی از تجهیزات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، کارگزاری آگاه با ارسال پیامی به مخاطبان خود از توقف ارائه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از جمله سرویس آنلاین و آفلاین خود تا اطلاع ثانوی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: « با عرض پوزش از شما همراه همیشگی، به دلیل مشکل فنی در یکی از تجهیزات سخت افزاری کارگزاری آگاه، امکان ارائه سرویس آنلاین و آفلاین تا اطلاع ثانوی میسر نخواهد بود.تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خرید عرضه اولیه را به روش های دیگر برای شما انجام دهیم. از اینکه صبورانه ما را همراهی می کنید تا بتوانیم پاسخگوی سایر مشتریان خود برای انجام معاملات باشیم، صمیمانه سپاسگزاریم.»

از شب گذشته شایعاتی مبنی بر هک شدن سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه به گوش می‌رسید که البته مدیران این کارگزاری این موضوع را تکذیب کرده و علت اختلال را به روزرسانی سامانه اعلام کرده بودند.

پرسش اینجاست که کاربرانی که معاملات خود را از طریق سامانه آنلاین این کارگزاری انجام می‌دادند امروز برای انجام معاملات خود چه باید بکنند؟

بیشتر بخوانید :

دلیل عرضه نشدن ETF دوم از زبان وزیر اقتصاد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان