شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
کد خبر : 3339

رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص بورس در ۳۰ دقیقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بورس تهران در روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه شاخص کل با رشدی ۳۵ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون ۱۰۰ هزار واحدی شد. این در حالی است که شاخص کل هم وزن نیز حدود ۶ هزار واحد رشد داشته است. در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازگشایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بورس تهران در روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه شاخص کل با رشدی ۳۵ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون ۱۰۰ هزار واحدی شد. این در حالی است که شاخص کل هم وزن نیز حدود ۶ هزار واحد رشد داشته است.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازگشایی بورس، جدود ۲۸۰ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۳۴۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال داد و ستد شدند. از سوی دیگر ارزش کل معاملات فرابورس نیز در این مدت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

در معاملات اول وقت امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۱۴۰، ۲۷۸۰ و ۲۰۷۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. سه نماد ذوب، صبا و مارون نیز تاثیرگذارترین نمادها بر رشد ۲۰۰ واحدی شاخص کل فرابورس بودند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که اکثر گروه‌های صنعت با نمادهایی در محدوده مثبت و نزدیک صف خرید معامله می‌شوند و تنها چند نماد محدود در گروه محصولات غذایی، فراورده‌های نفتی و مواد و محصولات دارایی در محدوده منفی در حال معامله هستند.

بیشتر بخوانید :

افزایش ۷ دلاری قیمت نفت ایران در تیرماه/ نفت ایران ۴۳.۳۰ دلار فروخته شد

بدترین عملکرد روزانه بورس در ۶ سال اخیر/ ریزش شاخص تا کی ادامه دارد؟

۳۳ شرکت بنیاد مستضعفان بورسی شدند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان