شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
کد خبر : 3725

بورس سه‌شنبه چگونه شروع می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بورس سه‌شنبه ، صف‌های خرید سنگین در نمادهای مختلف همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد امروز نیز شاخص شروعی قدرتمند داشته باشد. در فرایند ثبت سفارش بورس سه‌شنبه ، سه نماد وپارس، خودرو و وآیند بیشترین متقاضی خرید را دارند و تقریبا تمام نمادهای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بورس سه‌شنبه ، صف‌های خرید سنگین در نمادهای مختلف همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد امروز نیز شاخص شروعی قدرتمند داشته باشد.

در فرایند ثبت سفارش بورس سه‌شنبه ، سه نماد وپارس، خودرو و وآیند بیشترین متقاضی خرید را دارند و تقریبا تمام نمادهای مواد شیمیایی و پتروشیمی نیز با صف خرید میلیونی همراه هستند. این در حالی است که روز گذشته خبری مبنی بر کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها منتشر شد که انتشار آن می‌تواند دلیل اصلی افزایش تقاضا در این گروه باشد.

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص کل ۴۰ هزار واحد دیگر رشد کرد تا از ابتدای هفته تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار واحد رشد را به ثبت برساند.

همچنین بر اساس پیش‌بینی یک کارشناس بورسی احتمالا امروز به نسبت روزهای گذشته با عرضه بیشتری مواجه خواهیم بود هر چند در نهایت شاخص پایانی مثبت خواهد داشت.

پیش از شروع معاملات امروز بورس، نمادهای فالوم، وبهمن، پتایر، پیزد و پکویر به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش شخصیت‌ها و نهادهای سیاسی به اظهارات جنجالی فتاح در مورد احمدی‌نژاد

سیگنال امروز بازارهای جهانی به بورس/ افت دسته جمعی فلزات اساسی در بورس فلزات لندن

اعلام جزئیات پذیره‌نویسی در صندوق دارا دوم

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان