شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 2717

کارشناس بازار سرمایه:

بورس در دوره اصلاح قیمت به سر می‌برد

مدیرعامل کارگزاری بانک دی گفت: به دوره اصلاح قیمت در بازار به صورت ذاتی و نقطه اشباع از لحاظ افزایش سطح عمومی قیمت ها بسیار نزدیک هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، فردین آقابزرگی مدیرعامل کارگزاری بانک دی در بررسی بازار سرمایه اظهار داشت: به دوره اصلاح قیمت در بازار به صورت ذاتی و نقطه اشباع از لحاظ افزایش سطح عمومی قیمت ها بسیار نزدیک هستیم.
وی ادامه داد: میزان عرضه سهام با قابلیت واگذاری و ورود نقدینگی دچار عدم تناسب شده و از سویی دیگر با رسیدن سایر بازارها به نقطه بدون تحرک و بدون افزایش قیمت (به جز بازار خودرو) در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که انباشتگی بیش از حد بازار سرمایه موجب تشویق خروج نقدینگی به سایر بازارها شده است.
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: این جزو مواردی است که می‌بایست دست اندرکارانی که به ورود نقدینگی و نشاط و رونق بازار سرمایه اشاره داشتند به حد و تناسبات بازار نیز توجه می‌کردند.
وی افزود: در شرایطی هستیم که ارزش ذاتی و ارزش روز شرکت‌ها در دوره اصلاح قیمت به سر برده و مواردی چون رسیدن به پایان ماه و تسویه شبکه کارگزاری اعتباری در درجه اهمیت کمتری قرار گرفته است.
آقابزرگی در پاپان اظهار کرد: موضوع اصلی افزایش قابل توجه سطح عمومی به قیمت هاست که به مرور زمان شاهد نظام اصلاح در بازار سرمایه هستیم و خواهیم بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان